@Kevjoe Ja, daar zeg je wat. Die attracties hun gevels zijn ook maar simpel gemaakt, maar mag het bij een upgrade (of nieuw project) anno 2023 niet wat meer zijn dan geverfde platen of doeken?
@QDude24 Yes, dat hadden de directeuren al gezegd in eerdere interviews vorig jaar. Ik heb er geen probleem mee dat de omgeving later aangepakt wordt, aangezien de loods zelf wel al getransformeerd wordt. Uiteindelijk is het kwestie van budgetten en keuzes moeten maken.
Laat me wel zeggen dat ik positief ben over het renovatietraject dat Bobbejaanland bewandelt. Sinds de aanstelling van directeur Yves Peeters in 2016 gaat Bobbejaanland er zichtbaar op vooruit.
Hij zorgde al voor upgrades van Adventure Valley, Desperado City, het stationsgebouw van Dreamcatcher, de entreezone, Land of Legends en de komst van Fury. Allemaal grote veranderingen naast de talloze kleinere veranderingen. Best veel, dus ik heb zeker respect voor wat de directie allemaal verwezenlijkt met de budgetten die ze hebben.
Ik heb de indruk dat de budgetten eveneens groter worden, en met de stijging van food,- abo- en ticketprijzen zal dat wellicht een blijvend effect zijn.
Nu hebben ze een budget van 5 miljoen euro, wederom voor een upgrade van een attractie, de rest van de parking, de Saloon, digital displays en nog allerlei andere zaken. Het is duidelijk dat de juiste personen aan het roer staat.
Ik ben dus wel positief over wat ze doen en ik kijk zeker uit naar Terra Magma, de eerste grote stap in de retheming van de linkerzijde van het meer. ๐