Dennis De geruchten zeggen deep fake van alle oud mollen Ook hadden we al een eerdere trailer over waar het seizoen afspeelt: En de bevestiging van alle hints in deze video:
DaltonTerror Altijd een leuk programma om te volgen, benieuwd weer naar het tiende seizoen. Wie weet doen ze iets speciaal zoals ze zeggen met "te vieren". Het beeld lijkt inderdaad een gezicht gevormd uit een stukje van alle kandidaten.
MisterDream Maar als men met de "oude" mollen zou werken, wat is dan het nut een inschrijvingsproces te doen met duizenden kandidaten π? Ben in ieder geval benieuwd, blijft een top programma ! π
Niek Oeh ik kijk hier echt naar uit!! Tof! π MisterDream Maar als men met de "oude" mollen zou werken, wat is dan het nut een inschrijvingsproces te doen met duizenden kandidaten π? Het gaat om een 'deepfake', dus volgens mij werken ze niet met de 'oude' mollen.
Convival Niek En bovendien vermoed ik dat dit een samensmelting is van alle kandidaten en niet van de voorgaande Mollen π
CoasterBrabo Vorig jaar voor het eerst gaan kijken en wat een verschil met de Nederlandse Mol. Zo veel lagen in de opdrachten. Erg benieuwd naar dit seizoen.
FlyingTimo Convival bovendien vermoed ik dat dit een samensmelting is van alle kandidaten en niet van de voorgaande Mollen Dat blijkt te kloppen π In ieder geval zijn er in de trailer een een aantal oudere opdrachten te zien en zegt Gilles "de geschiedenis herhaalt zich, of misschien toch niet"...
ArcovandenBroek Het TV-hoogtepunt van het jaar, heb er ontzettend veel zin in. Dit wordt volgens mij echt een fantastisch seizoen. π
Gert-Jan Zou de geoblock er dit jaar weer lastminute afgehaald worden? Of moet ik toch eens op zoek naar een vpn service?
gjee Gert-Jan In de podcast Trust Nobody werd bevestigd dat we gewoon weer kunnen kijken vanuit Nederland.
Tonnie Ik heb geen idee, Cafe de Mol had in iedergeval al de geoblock erop. Ik hoorde van een aantal VPN Providers die ook in de block stonden, mijn provider deed het gelukkig wel π
Gert-Jan gjee dat was voordat de informatie over de mogelijke inkoop van de rechten door de NPO bekend werd. In de 'TN TsjechiΓ« reis'-whatsappgroep zijn we inmiddels collectief boos op Play4 en de NPO. π
ArcovandenBroek Moby Ik krijg dus bij Cafe de Mol op GoPlay 'Deze video is niet beschikbaar in het buitenland'... : Edit van Tonnie: ik ben bang dat dit linkje illegaal is en heb hem weg gehaald. Het lijkt allemaal op een misverstand, als het goed is kunnen we in Nederland vanaf zondag gewoon dit fantastische programma bekijken. En anders vinden we wel een oplossing. π
Tonnie ArcovandenBroek Ik heb je drive linkje even weg gehaald. Op het moment is het gewoonweg zo dat er een regio-block op zit en derhalve is het op deze manier delen illegaal.
Moby Thx. Arco!! Naar zoiets was ik op zoek. Zou je de drive elke week kunnen updaten en met ons willen delen (desnoods via PB en niet openbaar)? Of is hij niet van jou?
Niek Tonnie Ik ben benieuwd, ik zag vanmorgen ook dit bericht langs komen. Nooooo dat zou echt verrot zijn! Ik wil het gewoon op GoPlay kijken zoals de afgelopen jaren... Niet nog weer langer moeten wachten op de NPO!!