Fixma NielsC Efteling wil natuurlijk de baan om 10.00 open gooien voor het publiek. Was na sluiting park... Ze wilde op tijd thuis naar huis π Remco82 Maar goed het gaat hier om het ACE launch event Indeed maar moet je zelf niet het voorbeeld zijn om offtopic te gaan π Success met het event (helaas valt het op mij vrouw haar verjaardag)
Remco82 Mocht je nog twijfelen om je op te geven voor 2 april? Wij maken nu ook bekend dat er ook een backstage tour bij Fenix zal zijn als deel van het programma! 09:45 β 10:00: Meet at the Entrance 10:00 β 11:00: Mystique (Welcome) 11:00 β 12:30: Free Time in Park 12:30 β 14:00: Lunch 14:00 β 15:30: Q&A Toverland + Backstage tour Fenix 15:30 β 18:00: Free Time in Park 18:00 β 19:00: ERT Troy 19:00: End of the Event Prices For a non-annual pass holder: β¬65 For an annual pass holder: β¬48 www.jointheride.eu Join us before 25th of March 2022!
Marvin @Yolande en ik probeerde ons vandaag aan te melden maar nadat de website laat zien dat onze registratie gelukt is en we een mailtje krijgen crasht de pagina na een tijdje en er komt geen mailtje binnen. @Jopo of @Remco82 help! π
DAN2019 Marvin tijd terug ook aangemeld en na het invoeren van mijn mail crash ie ook al 2 x geprobeerd en ik kreeg alsnog een mail van Jopo :-) Bij jou zal wel lukken.
Remco82 Marvin Ik zal even navraag doe bij @Jopo en onze website meneer π voor de zekerheid. Maar denk dat het wel goed komt!
Jopo Marvin De aanmelding van Yolande is goed aangekomen die van jou helaas niet... Kan jij nog eens proberen?
Marvin Jopo Ik heb zojuist een nieuwe poging gedaan π Edit: en de mail is binnen en de betaling is gedaan π
Kevjoe Ik zou heel graag mee willen, maar heb die dag net een werk-event dus helaas :/ Is er een mail list of iets dergelijks om van nieuwe dingen op de hoogte te blijven?
The_Bullgod Het ACE Europe launch event is ondertussen geweest. Maar waar kun je je aanmelden als je lid wilt worden van ACE Europe?
Remco82 Nog even een klein verslag van deze dag van mijn kant! Na een aantal maanden brainstormen achter de schermen en de onthulling van Join The Ride naar ACE Europe was het eindelijk zover ..het ACE Europe launch event op 2 april in Toverland. De groep zelf was niet zo groot, natuurlijk wil je zoveel mogelijk mensen op je event hebben maar ok eerlijk te zijn is is een kleine groep vaak wel gezelliger leert mijn ervaring. 10:00 uur verzamelen bij de ingang en de prachtige badges uit delen en koppen tellen, en hup naar binnen voor de presentatie van Jo Pool @Jopo over wat ACE Europe is en gaat doen. Het team werd voorgesteld er werden voorbeelden getoond van komende merchandise en de trip kalender werd gepresenteerd voor dit en volgend jaar. Dit jaar doen we wat rustig aan...maar volgend jaar is het knallen met een paar grote trips! Maar er was ook een speciale gast aanwezig, Robert Ulrich de huidige ACE president die was overgekomen uit Amerika om dit event mee te maken, dit was ook de man die 100% achter ons stond op dit op te moge zetten. Robert zelf gaf nog een inhoudelijk praatje over ACE zelf en ook dit was erg leuk om te horen en zien. Hierna was het tijd om het park in te gaan voordat het tijd was voor het beruchte/beroemde Toverland snackbuffet, hier werd gezellig over het een en ander gekletst en natuurlijk ook gegeten. Na de lunch kreeg de groep een presentatie over Toverland van Tessa en daarna een backstage tour bij de onderhoudsruimte achter en onder Fenix, hier was een trein opgesteld voor onderhoud en ook meerdere onderdelen van een trein van Troy, ook hier kwamen we op plekken die je nooit ziet of komt en met de nodige uitleg van de mensen daar is dit altijd een leuke ervaring. Toen het park dicht was sloten wij het event af met een ERT van een uur op Troy, het was best koud dus ik had het na 1 rit wel weer gezien en hield mij bezig met het maken van de foto`s Het was een leuk event en een mooie start, op naar meer! En mocht je je afvragen waar je ACE overal kam vinden? https://linktr.ee/aceeurope
DAN2019 Remco82 Het was inderdaad een koude leuke meeting voor ons allemaal met zo 25 man. Heb me goed geamuseerd.
Remco82 Hier nog een klein verslag dat op de website van ACE staat. https://www.aceonline.org/news/602839/ACE-Europe-Visits-Toverland.htm Edit: Ps niet klikken alleen voor leden, (dit is geen reclame)
Niek Remco82 Hier nog een klein verslag dat op de website van ACE staat. https://www.aceonline.org/news/602839/ACE-Europe-Visits-Toverland.htm je vergeet de toevoeging "...als je ingelogd bent". Ik ben geen lid en kan het niet zien dus. Edit: en ergens voelt dat niet chill. Op de site staat "Because of the built-in security features, you must Sign In before accessing many site sections." Het voelt als een verkapte manier van leden werven. We laten hier op pretpark.club namelijk zien dat een tripreport lezen prima zonder inlog kan.
Remco82 Niek wtf? Ten eerste: had ik zelf niet door dat het alleen voor leden is, dus nee het is geen verkapte manier om leden te werven...als dat voor jou zo voelt..tja. En dat doen jullie hartstikke mooi hier zo op pretparkclub..... Dus als het niet bevalt kan het ook gewoon verwijderd worden natuurlijk.
Niek Remco82 Dus als het niet bevalt kan het ook gewoon verwijderd worden natuurlijk. Dat is natuurlijk een beetje overdreven. Ik zeg alleen maar dat ik niet snap waarom je dit plaatst als we het niet kunnen zien zonder eerst te registreren. Het voelt daardoor als het poachen van mailadressen, onder de noemer "built-in security", wat natuurlijk simpelweg geen reden is voor een registratie-muur.
Eftelflags Nou ja, ik snap Niek wel in dit geval. Je wilt laten zien hoe gaaf het was ook aan nieuwe potentiΓ«le leden. Ik vind het, maar dat is puur vriendelijke feedback, lastig van iets lid te worden zonder de voordelen eerst te zien. Nu moet je lid worden en daarna zie je wat je krijgt. Wil je meer leden zou ik toch opteren om je voordelen echt te communiceren voor de lidmaatschapsmuur. Nogmaals; zie het als een vriendelijke feedback hoor. Geen negatieve kritiek. π