JrmWrm Dit lijkt te suggereren dat het inderdaad een multimedia ride wordt.

Op zich wel tof, ben ook erg benieuwd in welke mate we de categorie "animatronicsshow" terug gaan zien. Als ze voor een combinatie van projecties en animatronics gaan zoals we ook al zagen in Symbolica klinkt dat als een goede ontwikkeling!

Fatouche spookslot dekt de attractie. Danse Maccabre is gewoon een verwijzing naar het nummer en wat mij betreft mag het wel Nederlands blijven.

laprikantan Dank voor je toelichting, duidelijk. We weten natuurlijk nog niet de inhoud van de nieuwe attractie, dus ook niet in hoeverre “Danse Macabre” deze inhoud dekt.
    Dat de Efteling is afgestapt van Nederlandse namen vind ik zelf een logische en goede stap met oog op internationalisering, maar kan me voorstellen dat niet iedereen daar zo over denkt.

Wie zegt dat dit de attractienaam gaat worden. Had de Efteling niet ook Hartenhof geregistreerd, uiteindelijk is het ook Symbolica geworden.

Zojuist iemand van Garner Holt gespot bij de buurt van het Spookslot! Kreeg de foto via whatsapp doorgestuurd van iemand die graag verder anoniem blijft.

Michael Aaah yes. Ik hou ontzettend veel van animatronics, dus laat maar komen. Ook goed overigens dat ze nu al komen kijken. Dit is een aanname, maar dat kan betekenen dat een van de figuren (of meerdere figuren) uit het huidige spookslot een animatronic krijgen.

Michael Dat is tof! Doorgaans is de vuistregel: "Meer Garner Holt is meer beter." Zou dan inderdaad kunnen dat ze naar een bestaand element komen kijken voor een nieuwe versie.

Ik heb het juiste moment gekozen om dit topic weer eens te openen, in eerste instantie heb ik het namelijk maar links laten liggen toen iedereen... zullen we maar zeggen: 'hoog in de emotie zat'. 😉 Maar ik heb het project dus niet zo gevolgd. Kan iemand even kort samenvatten wat de meest aannemelijke vervanging is volgens het huidige geruchten/speculatie-circuit? Die krap 900 berichten lezen niet zo snel weg 😅

Demin
          900 berichten in het kort: De Intamin Dome Theater werd het vaakst in dit topic genoemd.

Ik lees net dat dit Bill Butler is, de creatief directeur. Nice!

Jacko Stel het wordt een dome theater met een dirigent in het midden welke danse macabre begeleid zou het wat mijn betreft mooi zijn. Als de buitenkant dan enigszins lijkt op de originele maquette van van de ven en Pieck doe je het denk ik goed voor nostalgische en nieuw publiek. Waarbij je hopelijk in de wachtrij hints krijgt naar oude bekende van de huidige hoofdshow. Lekker om zo weg te dromen! Ben benieuwd!

Leuk dat iemand van Garner Holt in de buurt gesignaleerd is maar heel eerlijk zegt dat eigenlijk nog niet zo heel veel naar mijn mening.
            Maar stel dat Garner Holt voor een animatronic of meerdere gaat zorgen dan heb ik gezien de animatronics die in het verleden geleverd zijn nog niet echt hoge verwachtingen, zeg maar gerust geen hoge verwachtingen.

JeepeeB Leuk dat iemand van Garner Holt in de buurt gesignaleerd is maar heel eerlijk zegt dat eigenlijk nog niet zo heel veel naar mijn mening.

Ben jij ook degene die begint over hoe laat het feestje afgelopen is nog voor we goed en wel begonnen zijn? 😆

JeepeeB

Maar die mens komt ook niet voor zijn plezier eens langs 😅 Dat is voor een reden en/of samenwerking. Ze leverden toch al vele animatronics aan Disney ook als je eens hun portfolio bekijkt of props/sets waaronder bij Mystic Manor enzovoort...
                Ik vind het alvast een interessant gegeven zijn bezoek !

• Mich heeft hierop gereageerd.