Michael Nee dat niet, maar laat ik het voor de aardigheid in een andere context gooien.
Stel je voor dat Disney CEO Bob Chapek rondloopt door de Efteling met wat andere mensen van Disney en er is een foto van gemaakt dat ze een kopje koffie drinken op een terrasje ergens in de Efteling, is dat dan meteen een aanname die we kunnen doen dat Disney aan het rondneuzen is in het park voor een overname?
Snap je wat ik bedoel?
In het geval van de eerste foto is iemand van Garner Holt alleen maar gespot in de buurt van een bepaalde attractie....dat zegt mij nog helemaal niks nada noppes.
De foto van Vincent snijd al iets meer hout, en als we Vincent mogen geloven is er gesproken over elementen met iemand van Garner Holt in het Spookslot.
En dan word het al aannemelijker dat Garner Holt iets van doen heeft met het Spookslot, iets wat op basis van alleen maar de eerste foto nog niet duidelijk is.
Het blijft nog steeds aannames die gezien de toekomstige situatie wel eens waarheid kunnen zijn, daar zullen we het zeker eens over zijn maar aan de andere kant, zolang er niks is aangekondigd blijft het tot op zeker hoogte giswerk.