The_Real_Infernape Ik denk dat er binnen twee maanden wel iets gaat komen van meer details, maar dat ze nu gewoon niet voorbereid waren en dat ze dachten dat dit de beste tussenweg was om aan te geven waarom het hele entreegebied in de steigers staat.
Ik denk dat dit de beste verklaring is want waarom hebben we anders met alle bouwprojecten afgelopen jaren een concept gezien bij start bouw én een bouwput die is aangekleed met concept arts/bouwborden/bouwhekken in thema enz enz. De Efteling was hier juist altijd zo goed in, dat de communicatie ineens veel gebrekkiger is t.o.v. alle bouwprojecten hiervoor verklaart volgens mij in ieder geval de negatieve teneur onder de fans.
En ergens kan ik me voorstellen dat ze voor maart-april de mediacampagne wilde opstarten om zeker te zijn dat het park weer open was. Dan zijn ze nu allicht wat minder overvallen, maar gingen ze voor meer zekerheid.
Als ze niet overvallen zijn door een plotselinge opening, of in ieder geval wachtten op zekerheid in opening, begrijp ik anders niets van het wijzigen van het beleid door ineens amper wat naar buiten te brengen en zo vooral een rommelige aanblik te creëren i.p.v. nieuwsgierigheid.
Je hebt met nieuwsgierigheid en prikkels juist zo de socials en de gasten in je park in een positieve vibe i.p.v. de vele negatieve klank die je nu hoort.
Ik weet niet wat corona op communicatie vlak heeft gedaan met het park, maar ik ben ze al een tijd kwijt met de stilte of negatieve berichten in de media.
Jammer dat de positiviteit van voorheen wat op de achtergrond lijkt.