Ook hier een paar keer ervaren hoe het eerst was en nu er na.
De piep ligt eraan waar je zit. Wij zaten nu eerst in bankje 2 en daar hoor je het niet, bankje 4/5 wat omschreven wordt als de beste plekken heb je deze piep wel.
Ik vond de eerste ervaring voordat die de aanpassing had al top! Al vond ik jammer dat je niet meer de crypte zag.
Heb je het nog niet meegemaakt en wil je geen spoilers, lees dan niet verder!
Nu is het één en ander aangepast. Er is meer licht, ook als de muziek start op meer plekken dingen uitgelicht, dan dat het heel donker blijft. Een extra dropje ondertussen vind ik wel leuk, het kantelt eindelijk goed waardoor je de crypte meer ziet, alleen het is veel heftiger geworden. Ik vind dat wel heel veel minder. De sfeer van de attractie is daardoor weg, omdat je voor mijn gevoel best duizelig wordt, terwijl het programma ervoor juist je meer van de attractie liet genieten.
De drop op het einde is ook qua muziek anders, de vrouwen zijn een beetje weg met hun geschreeuw en nu wordt er denk ik iets duivels gezegd. Ook dat vind ik wat minder.
Al om al blijft het een geweldige attractie, alleen ik hoop wel dat ze eens die piep gaan aanpassen en toch een goede balans vinden tussen het "dansen" en dingen van de attractie in je op laten nemen door het geen puke ride te laten zijn zoals die nu wel aardig is.