Vandaag het nieuwe ritprogramma kunnen ervaren. Overal gezien ben ik best positief. In het begin bewoog de instrumentenbak niet meer. Ook was daar veel meer licht. Denk dat ik de oude programmering passender vond. Ook het donkere stuk vind ik in de oudere programmering beter.
De rit zelf is wel een stuk sensationeler. Zeker het laatste segment dat nog een stuk heftiger is nu(vraag mij af hoeveel harder het nog kan gaan voor die schijf😅). De opbouw met de orkestleden is ook heel tof! De extra drop komt echt op een perfect moment in de rit.
Wat ik wel opmerkte is dat de dirigent en de viool niet meer gelijk lopen met de muziek. Aan het einde van de rit is de dirigent al in rust-modus als de lampen nog aan staan. Ziet er gewoon een beetje gek uit. Ook zijn de handbewegingen niet meer synchroon. Super jammer want kon daar echt van genieten. Hopelijk is dit snel aan te passen.
Overal ben ik wel heel positief! Blijft een fantastische ervaring. Enige waar ik nu nog op kan hopen is een extra orkestlid op de plek van de projectie van het onnoembare!