Piet_Verdriet Zouden dit allemaal premium abonnementhouders zijn geweest ja? Dan vind ik dat 'beperkte' aanbod van deze abonnementsvorm toch vrij fors
Het Spookslot wordt vervangen door Danse Macabre
BlueSpirit mogelijk ook wat verdwaalde dagjes bezoekrs haha
- Bijgewerkt
Morgen de eerste onride video?
Edit: voor degene die geen insta hebben:
- Bijgewerkt
pretparkgekkie05-10 Morgen de eerste onride video?
interessante move zou dat zijn haha, maar wie weet
edit:
ik denk een making off
- Bijgewerkt
Wat in dezelfde reeks stories van vandaag zat en misschien ook wel gezegd mag worden: er komt een Videoland serie genaamd “Danse Macabre - Het Lot van de Charlatans”. Te zien vanaf 14 november.
https://www.efteling.com/nl/pers/persdossier-danse-macabre/
Deze pagina staat vol feitjes en beelden over Dance Macabre die de pers kan gebruiken.
Nou vraag ik mij toch af hoe ze op een theoretische capaciteit van 1.253 personen per uur zijn gekomen, en dan voornamelijk die 3 op het einde. Er kunnen namelijk 108 mensen per x in. Iemand hier die dat zou kunnen uitleggen
Jeroen_uit_tilburg Er passen niet precies x-aantal ritten in één uur.
Jeroen_uit_tilburg de ritduur is 3,5 minuut. Stel je rekent in totaal 1,5 minuut voor in- en uitstappen, kom je op 5 minuten. Ofwel, je kunt 12 ritjes per uur maken. Dan kom je op een capaciteit van 1.296.
Aangezien 1,5 minuut voor in- en uitstappen vrij krap is, snap ik wel dat je daar iets ruimer in rekent en dus uitkomt op op 1.253 personen.
Vanavond een speciale efteling/Danse Macabre uitzending van Humberto
Een videoclip opgenomen, een Efteling ontwerper in een tv-programma ter promotie van een spookattractie, ik krijg flashbacks.
FloridaMan We zijn inmiddels zo'n twee generatie's verder, dan mag het wel weer
Ik ben benieuwd of er zometeen een geest boven Humberto verschijnt
- Bijgewerkt
En het plafond loopt hier nog omhoog!
Toch wel fijn dat ze een aantal dingen geschrapt hebben. Die skeletten zien er wat cartoonesk uit en die tuinman aan de galg zou wat mij betreft nogal onlogisch zijn.