Ja kak! Vond het net zo goed gevonden.
Het Spookslot wordt vervangen door Danse Macabre
Wel opmerkelijk dat dit account zo veel nieuwe info heeft, terwijl het nog geen 24 uur oud is?
Voor mij iets te mooi om waard te zijn. Al zien de afbeeldingen er wel mooi uit.
Als dit echt is dan is het wel echt super gaaf. En dan gaat het echt een topattractie worden!!
Ik vind de tekening er ook wel erg goed uit zien, wel de Efteling-standaard. Dan is het ook niet heel gek dat het een recent account is? Iemand krijgt die tekening in handen, wil hem anoniem delen en maakt dus een nieuw twitteraccount aan?
- Bijgewerkt
Het gebouw lijkt sterk op de tekening die afgelopen zomer lekte. Er komt als het goed is ook binnenkort een nieuwe making off aan, de show in het park is van de week aangepast, ik verwacht dat bovenstaande tekening ook daarin zal zitten.
- Bijgewerkt
Persoonlijk vind ik dit ontwerp ook veel mooier, vooral het dak, wat toch wat meer is dan een geraamte van spanten, en de uitbouw met de bogen hebben meer detail en diepte.
Dus ik hoop, als alles indd ‘legit’ is, dat dit de latere versie is van wat er vandaag is ‘gelekt’…
Even muggenziften...
Maar de afkorting DMC, die klopt natuurlijk niet. Want Macabre is één woord. Of staat die voor Charlatan...
Voor de rest, als het waar is.. Dan vind ik die - wat lijkt op een tuin rechtsonder - wel heel gaaf.
Ben erg benieuwd. Wc, horeca concept art zal niet lang op zich laten wachten in ieders geval.
het lijkt indeed op de real deal maar als het bestand qua size te groot is kon die ook het formaat verkleinen of ander type bestand ervan maken in plaats van het pixelachtig te delen. En als je ook ziet hoe goed AI art generators zijn tegenwoordig kan dit net zo goed via z'n programma zijn gemaakt. Zoals ik al schreef het lijkt op de real deal maar in deze tijden vindt ik dat lastig te bepalen.
Mark Daar heb je zeker een punt, maar waarom dan zelf iets anoniem delen en niet even bij bepaalde nieuwssites navragen of zij misschien tegen een bepaalde vergoeding deze tekeningen in handen willen hebben. Het is niet dat ik er heilig van overtuigd ben dat het fake is hoor. Sterker nog, ik hoop dat het echt is, maar de manier waarop het gepresenteerd wordt roept bij mij gewoon vragen op.
Ook het punt dat asuran aangeeft over het verkleinen van de tekening is raar.
We zullen het gaan zien!
asuran En als je ook ziet hoe goed AI art generators zijn tegenwoordig kan dit net zo goed via z'n programma zijn gemaakt.
Niet eens aan gedacht.
Maar AI zou best wel eens de bron van deze tekening kunnen zijn inderdaad. We gaan het zien.
En bijkomend geeft het Twitter account nog meer ‘details’ weg die toch op z’n minst als twijfelachtig omschreven kunnen worden…
Maar oordeel zelf :
Station-de-Oost Even muggenziften...
![]()
Maar de afkorting DMC, die klopt natuurlijk niet. Want Macabre is één woord. Of staat die voor Charlatan...
Natuurlijk mag je van mij wel muggenziften.
Je hebt namelijk gewoon gelijk, maar de afkorting DM is al in gebruik, zoals je zelf waarschijnlijk ook wel al weet.
Hoe zou jij dan Dance Macabre afkorten?
Da's jammer, want de tekeningen vind ik er sfeervoller uit zien dan de snippets die we tot nu toe van de Efteling hebben gehad.
- Bijgewerkt
Vanmiddag een nieuwe Making-of aflevering. O.b.v. de thumbnail, lijkt de stijl van die tekening toch aardig op de zogenaamd gelekte tekening. Wellicht toch serieuzer dan sommigen denken?
De youtube making of geeft al wat nieuwe inzichten. Ziet er erg goed uit, niet?! Ben benieuwd hoe dit echter overdag uit ziet. Of het dan ook zo eng is.
BlueSpirit Haha, je was me net voor. Dit ziet er zeker uit als nieuw artwork van de wachtrij. Ziet er erg goed uit, maar ben benieuwd hoe dit werkt met hele mooie zonlicht dagen. Het wordt nu als een donker tafereel gescheten, maar dat is in werkelijkheid natuurlijk niet echt zo. Overgroei zou wel voor een soort mythisch gevoel kunnen zorgen denk ik.