De attractie vind ik wel heel tof, dit kan serieus een indrukwekkende immersieve ervaring worden. De vergelijking met Villa Volta wordt veel gemaakt, ook in reacties op andere media, maar ik zie dat niet als iets negatiefs.
Ik heb daarnaast het gevoel dat de bewegingen intenser gaan zijn en het decor meer gaat imponeren.
Ook erg prettig dat de capaciteit per rit flink is, dan hebben we nog een redelijk ritduur gezien de eerder gecommuniceerde 1250 man per uur.
De making off had helaas toch iets teveel verhaal naar mijn zin, leuk dat er karakters geïntroduceerd worden en er valt natuurlijk nog weinig technisch inhoudelijk te melden. Interactie met Intamin over type attractie lijkt het me te vroeg voor ondanks de aankondiging van het attractietype. Maar de opbouw en trage manier van acteren kon mij niet echt interesseren, en dan nam ik het vloggen nog voor lief gezien sprookjespark.
20cent Hoe tof zou het zijn als daar publiek kan staan a la Talocan in Phantasialand
Ik snap je wens of hoop, en als we werkelijk in de kelder instappen wat ik hoop en het gerucht gaat, zouden er vanaf de concept zeker mogelijkheden voor balustrades zijn. Maar het kan ook ontzettend afbreuk doen aan de immersieve ervaring.
Om die reden hoop ik eigenlijk niet op publiek.