Station-de-Oost Dan kun je net zo goed thuis gaan zitten. Je sluit jezelf helemaal af van de omgeving met een bril op.
Heb jij thuis dan een robotarm, of een achtbaan die ook het gevoel bij VR kan toevoegen??
En met alle respect: Dat het je niet leuk LIJKT, kan ik best in komen. Maar als je het nog nooit geprobeerd hebt, heb je toch maar weinig recht van spreken.
Als je het probeert, zou ik wel aanraden van te voren na te gaan of het goed is uitgewerkt of eerder niet. Voor mij blijft de beste uitwerking de Alpenexpress in EP met de (volgens mij) eerste film voor die baan. Waarbij je door een grot gaat, een schok in de baan gebruikt wordt als "landing" van een vliegend karretje en er een overtuigende inversie opeens in de baan zit.
Daar ook overigens niets dan lof over gehoord, wat ik (helaas) niet kan zeggen van de meeste VR installaties. (dus ja: dat betekent dat de meeste VR dingen in pretparken inderdaad slecht zijn, daarom dat ik er ook bij blijf dat de uitwerking wel écht goed moet zijn).