Trollenbol ik merkte hetzelfde op! Als je op eftepedia verder kijkt zie je 2 onderdelen die door Ton van de ven nooit heeft kunnen uitvoeren vanwege kosten en de techniek van die tijd. Deze 2 elementen zijn:
- De dirigent
- De harp speler
Zeer toevallig zie je in de sfeer impressie hints naar de bovenstaande elementen.
Hierdoor verwacht ik een dome ride theater waarbij we in een soort van concert gaan komen met het nummer danse macabre als leidraad. Dit concept zet toch iets nieuws weg maar met een touch naar de historie.
Verder lijkt het erop dat het kale tussenstuk tussen M&M en het spookslot het ‘horeca’ plein gaat worden. Misschien ben ik hier nog wel meer benieuwd naar dan dan de attractie! (Maar wellicht komt het ook, omdat ik hier het minste van denk te weten😅)
Al met al vindt ik de toon die is neergezet heel tof!
Verder gaven de mannen van de kleine boodschap aan dat ze tussen de regels door ook hoorde dat de fabula loods weg gewerkt zou worden met het budget van het hotel. Als ze dit samen met een mooi thema gebied van het spookslot wegzetten denk ik dat het anderrijk aardig future proof is.