msnguy Ik verwacht eerder eind augustus - begin september.
Dus je wilt de hele zomer overslaan, waar iedereen zijn vakantiegeld heeft gekregen? Vakantiegeld dat gebruikt kan worden op Avenger merch te kopen? Lijkt me sterk dat ze de zomer hiervoor opgeven, het moment van het jaar waar alle families genoeg geld hebben.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat Tower of Terror op 22 December opende (Kerstvakantie), Ratatouille opende op 10 juli (Zomervakantie), Crush's Coaster op 9 juni (Zomervakantie), Toy Story Playland op 17 augustus. Dus 1 juni zal een flinke mis zijn, aan de andere kant ratatouille gingen de meeste een paar weken ervoor in soft opening, dus het kan best zijn dat ze deze familie attracties zullen openen ergens midden juli met een soft opening in juni.
Nevz Lees even het topic door, dan zul je zien dat je niet de eerste bent die deze opmerking maakt. Fijn dat je het traag vindt maar wanneer gaat het volgens jouw nu dan open?
@ppc-anoniem-2 Ik denk inderdaad wel dat ze de capaciteit/rendabiliteit nodig hebben in de Studios. Dit park kan nooit daadwerkelijk winstgevend zijn met zo'n klein aanbod. Het doel is ook steeds geweest om dit park een opknapbeurt te geven en meer mensen te trekken, die voor een groot deel allemaal in de zomer komen.