Convival Klopt! Dit was vijf dagen geleden bevestigd en stond ook op Looopings. Marvel-superheld Ant-Man krijgt een eigen restaurant in Disneyland Paris. Dat heeft Disney zojuist officieel bevestigd. Bezoekers van het Walt Disney Studios Park kunnen over een tijdje een hapje eten bij Pym Test Kitchen. Het etablissement wordt onderdeel van het nieuwe themagebied Avengers Campus. Zoals Ant-Man en The Wasp zogeheten Pym Particles gebruiken om zo'n beetje alles te laten groeien en krimpen, gebruikt Pym Technologies de laatste innovaties om hetzelfde te doen met voedsel in dit restaurant", staat in een beschrijving. Pym Test Kitchen vervangt het bestaande Restaurant des Stars in het oude themagebied Backlot. Aan de overkant wordt op dit moment gebouwd aan een interactieve Spider-Man-attractie. Verder krijgt de naastgelegen achtbaan Rock 'n' Roller Coaster een Iron Man-thema.
Marvin Ik ben echt heel benieuwd wat ze in dat restaurant met je eten gaan uitspoken. Het zou wel erg cool zijn als ze het daadwerkelijk een beetje kunnen laten groeien/krimpen.
Jules Marvin Ik ben echt heel benieuwd wat ze in dat restaurant met je eten gaan uitspoken. Het zou wel erg cool zijn als ze het daadwerkelijk een beetje kunnen laten groeien/krimpen. Ik vrees een beetje voor onoriginele kleine versies van bekende hapjes. Een beetje het sliders i.p.v. hamburgers idee.
John NIce! Dat ziet er fraai uit! Ik heb overigens zojuist een nieuw topic aangemaakt voor de updates die tijdens de DLP Media Expo gaan komen. Hierin kunnen ook niet-Disney-Studio's-updates geplaatst worden: https://forum.pretpark.club/d/351-live-dlp-media-expo
Hjalmar Disney heeft nog nieuwe concept arts vrij gegeven van de Marvel overlay van hotel New York. Ik vind het in ieder geval er schitterend uit zien
Niek Vet! Goeie concepts ook! Zou het zicht op New York achter de bar een platte afbeelding worden? Of een illusie van ramen?
Jules Niek Goeie concepts ook! Toch is 't wel een beetje een modern hotel in een heel licht Avengers-jasje hoor. Ik ben er ook wel enthousiast over, maar het is niet zo zeer een themahotel als een hoop andere opties in de verschillende resorts.
Convival In de nieuwe brochure van het Studios park is te zien dat de ingang van de entree van Studio Tram Tour is verplaatst tussen Toy Story Land en Ratatouille in. De route ziet er op deze manier wel héél erg kaal uit 🙂
Joell Hjalmar Het is wel fijn dat ze de tram tour behouden en niet als in Hollywood Studios hem helemaal verwijderen. Aangezien het daar een populaire attractie was en veel mensen het jammer vonden dat hij daar is afgebroken.
Hjalmar Joell Volgens mij valt dat wel mee, het is echt sinds 2000 compleet uitgekleed tot dat er helemaal niets van over van was. Kijk deze maar even in je pauze, dan zie je hoe erg hij uitgekleedt was.
Eftelflags Ik snap dat we even door de pijn heen moeten qua aanbod. Maar het is toch onbegrijpelijk dat er as we speak 3 theaters leeg staan in dit park?
Hjalmar Hierbij de gehele parkmap, Het is wel interessant om te zien dat Art of Animation gewoon geen attractie heeft volgens de nieuwe parkmap, plus Studio Theater en Studio D staan alleen vermeldt met hun naam en niet wat er in gaat zitten.
Marvin Hjalmar En wat te denken van Crush Coaster die geen nummertje en vermelding heeft in het lijstje? 😉
Tonnie Hjalmar Eigenlijk is deze plattegrond toch om te huilen... Ja, er komen grote uitbreidingen aan, maar waarom niet eerst vol gas aan een aantal uitbreidingen werken om daarna de rest te gaan her-themen... je kan hier toch geen geld voor vragen eigenlijk.
Hjalmar Marvin compleet over het hoofd gezien! Je hebt gelijk! Tonnie we zitten nu in hetzelfde stadium als Hollywood Studio’s vorig jaar waarbij eigenlijk gewoon het hele park vol met events was gepompt om het gemis van grote attracties op te vangen. Gok dat het hier niet anders wordt.
msnguy Het probleem zit hem duidelijk in de Franse slag. Zeer jammer, want over een paar jaar is Studio's eindelijk een volwaardig park! Voorlopig lijkt de vorm van de plattegrond meer op een kip in plaats van een Disneypark. Sowieso vind ik het gemis van 1 van de grootste attracties (RnRc) voor meer dan een jaar(!) niet kunnen. Rethemen en meteen openen die baan!