Convival terwijl ze gewoon intern een schema hebben met wanneer het open moet...
Convival Aah jammer, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd 🙃 Bovenstaande staat als feit geformuleerd namelijk, dus dan was mijn aanname dat je er ook vanaf weet. Het lijkt me inderdaad logisch dat ze een intern schema hebben, maar net als bij alle andere bedrijven zullen deze vast constant veranderen.
Convival Ze werken gewoon op het tempo dat nodig is om de deadline te halen die bepaald is door Disney 🤷🏻♂️
De deadlines die worden gecommuniceerd worden keer op keer niet gehaald, nu niet en ook vóór Corona tijd niet. De enige manier waarop je deadlines niet haalt is als het tempo niet zo is als verwacht, dit kan uiteraard door zowel interne als externe factoren komen 🙂
Ze werken dus niet op het tempo door wat nodig is om de deadline te halen, ze passen gewoon de deadlines gaandeweg telkens weer aan omdat het tempo niet is zoals verwacht. In deze branche uiteraard veelvoorkomend, maar opmerkingen dat het in Parijs traag gaat zijn naar mijn mening meer dan gegrond 😇