Eftelflags Dat ze maar snel even die hele zooi gaan glad trekken. Blijft toch ongekend hoe dit park al zolang erbij ligt en hoe weinig nu echt is gebeurd sinds de aankondiging.
Marco Dat wordt dan in 2025 toch maar weer een bezoekje plannen. Hopelijk hebben ze dan wel alles een beetje op de rit.
Hjalmar En ik maar denken dat we tot eind van het jaar moeten wachten voordat er uberhaupt iets zou gaan gebeuren! Leuk!
Sjengske Precies dat nog maar 6 jaar wachten. Dan worden complete parken met metrostations elders op deze wereldbol in minder tijd uit de grond gestampt, denk aan universal studios Peking!
Scoobyboogie Vandaag op het Inside Ears event zijn ook paar nieuwtjes omtrent de Studios naar buiten gekomen: Random drops van Halloween op de TOT: Toevoeging van CARS aan de Tramtour en verplaatsen van het station als voorbereiding dus van het grotere project
Kevinnnet Ook komt er een nieuwe Frozen attractie in de Walt Disney Studios ookal is het gewoon een overlay voor The Art of Animation. Klinkt opzich wel leuk, alleen jammer dat er geen datum is genoemd
Sjengske Kunnen ze die studios de komende 2 jaar niet beter dicht gooien, het wordt 1 groot schuttingland daar.
Hjalmar Sjengske kunnen ze Hong Kong ook dichtgooien met die enorme schuttingen overal, dat doen ze ook niet. Ja, het is vervelend de komende 5 jaar met alle verbouwingen maar we moeten nog even volhouden tot die Amerikanen alles op orde hebben.
Sjengske Hjalmar nou het park in hong kong heeft meer dan genoeg attracties om het gewoon te recht vaardigen wat je ervoor betaald en dat is ook nog veel minder dan een dagje studios in Parijs. Bipovendien valt het aantal schuttingen in hong kong wel mee, alleen de bouwput van het kasteel is daar wat in het oog springt vond ik.
Tonnie Deze aangekondigde dingen zijn natuurlijk gewoon een paar zoethoudertjes voor de grote upgrade die nog jaren duurt, want zeg nu zelf... random drops in de ToT, en een frozen layover voor Art of Animation...
Simon Kijk persoonlijk best uit naar de Frozen Experience. Werd tijd dat die characters in het park verschenen. Gaat wel mega mega druk worden.
Hjalmar Sjengske vergeet niet dat fantasyland station, fantasy Gardens en Toy Story Playland ook in de schuttingen staan. Edit: pavillion is trouwens ook achter schutting.
Extraxyz Als Tower of Terror dezelfde 'random drops' krijgt als die in Orlando ben ik alvast geen fan. Heb daar meerdere verschillende programma's meegekregen, geen enkele zo goed als die in Parijs. Dan maar voorspelbaar, maar ik wil gewoon fatsoenlijk vallen 🙂
Niek Holy shitballs. Dit gaat wel mooi worden hoor! bron: outsidearsdlp.fr (klik ff op de afbeelding, hij is namelijk mooi groot, dus alle details zijn te lezen 😎 en kijk even hoe tof de nieuwe schil van RNRC wordt: