Achtbaanpakker Ik heb maar 1 dag foto's gemaakt dit jaar, maar ik kan gewoon niet kiezen! Twijfel tussen 9 verschillende foto's... allemaal zo verschillend
Jules Ik moet nog even bekijken welke foto ik kies (want zoals zoveel mensen viel 't aantal parkbezoeken een beetje tegen in 2021), maar wil alvast uitspreken hoe leuk ik 't geschenk vind dat ons werd toegestuurd door De Efteling.
Jay-RideMaster Nog nooit mee gedaan met een fotowedstrijd, dus eens moet een eerste keer zijn. Heb aardig zitten twijfelen tussen 3 foto's, maar uiteindelijk toch een keus kunnen maken. Ben benieuwd wat voor mooie foto's er dit jaar weer worden ingezonden!
Amber Zou vandaag eens kijken of ik nog ergens een toonbare foto heb geschoten dit jaar. Meedoen is belangrijker dan winnen 🤠.
ppc-anoniem-2 Leuk! Tijd straks om eens te kijken wat voor moois ik heb weten vast te leggen in 2021. Wat overigens voor mij nog steeds een karig pretpark jaar was, maar er moet wat te vinden zijn 🙂
MisterDream Leuk initiatief waar ik graag voor de 1ste keer aan meedoe 😁🤟 Mijn foto is alvast doorgegeven 🤞 Ben benieuwd naar alle foto´s !
Amber John Helemaal niks het linkje wordt dan blauw en er gebeurd verder niks. (Google Chrome op Android)
Marvin Eindelijk eens de tijd genomen om een foto in te sturen, ik ben benieuwd naar de inzendingen van dit jaar! Amber misschien ten overvloede, had je wel eerst op het formulier via de attach file knop een foto geselecteerd en daarna op upload geklikt onderaan?
Marvin Amber Ik heb het zelf ook even geprobeerd in dezelfde browser als jij maar kan het probleem helaas niet reproduceren, bij mij gaat hij wel door naar de pagina om een bestand te uploaden. Heb je misschien de mogelijkheid om het even met een andere browser/vanaf pc te proberen? Zoeken waar dit precies fout gaat kan nog wel eens ingewikkeld worden aangezien we het formulier inladen via Airtable en dat geen eigen software is.
John Lekker bezig allemaal! We zitten al over de 40 inzendingen 🥳 Amber mocht het niet lukken, mail de foto in hoog formaat met de datum waarop je hem maakte, de locatie waar je hem maakte en een optionele beschrijving naar team@pretpark.club, dan nemen we hem mee 👍🏻
Marvin Dat mag, zolang je hier maar rekening mee houd: John Hou de foto vrij van randen, teksten, copyright of een eigen logo.
luc136 Ook een foto ingestuurd! Ben benieuwd of ik voor het derde achtereenvolgende jaar op de 3e plek kan eindigen 😛
Amber Aangezien ik het niet voor elkaar krijg via de mobiel te doen heb ik een mail gestuurd met de foto die ik wou insturen. Mager parkjaar dus was zo klaar met die paar foto's die ik geschoten heb vorig jaar 😄 .