Tweede gebied met een apocalyptische vibe. In dat opzicht zijn ze zeker geslaagd. Maar ik vind het nog niet mooi. Hopelijk komt het in het echt beter over.
Tomahawk vind ik er wel tof uitzien. Mooi strak in de verf, past goed bij Lost Gravity. Deze is er wel op vooruit gegaan dan toen het nog die vervaagde rode kermis tint was.
Drako vind ik dan weer tegenvallen. Ik snap het idee van het logo want apocalyptisch, iedereen die series als The Walking Dead oid heeft gezien snapt dat je soms creatief moet zijn met kurk, maar het is toch wel rommelig. Nog steeds een veel te groot entreegebouw. En die simpele grafitti teksten vind ik wel jammer, dan lijkt het alsof de schoolreis van gisteren een spuitbus het park in heeft gesmokkeld.
Waarom hebben ze niks gedaan met de locomotief van de Flevohof? Dat had juist daar in het gebied moeten blijven.
Crazy River is wel aardig. Niet veel veranderd, de buizen zijn leuk maar ook hier doet de simpele grafitti af. Had een mooie muurschildering gemaakt met de grafitti als je toch grafitti wil gebruiken, dan had het beter geweest.
Wat ik echt niet mooi vind is de game gallery hier. Die gevel met flessen is echt saai en lelijk. De gevel ernaast met al die pannen en bestek zal wel te maken hebben met magnetisme maar ik vind het er niet uitzien.
Nog een paar dingen die we nog niet zien in het Looopings foto album ben ik wel benieuwd naar:
- Hopelijk hebben ze de overdekte stukken wachtrij van Lost Gravity eens goed aangepakt. Dat was altijd zo'n vieze armoede.
- Ben benieuwd hoe het station van Crazy River aan de binnenkant er uit ziet. Vast iets met meer buizen.
- Er is een pad aangelegd naar het voormalige plateau van de Hudson Bay. Wat kunnen we hier verwachten? Hopelijk houden ze dit plekje dan nog open voor een nieuwe attractie.