Wat mij betreft prima dat NeuroGen weer verdwijnt. Hoewel ik VR interessant vind en het verhaaltje qua ontvangst en inleiding leuk gedaan was vond ik de "rit" zelf dat juist totaal niet. Het is bij mij dan ook bij een enkel bezoek in het openingsjaar gebleven.
Als het waar is dat alle spullen van de 4D bioscoop nog aanwezig zijn dan zou ik denken dat het inderdaad een mogelijkheid is om deze terug te brengen. Al zou ik natuurlijk ook veel liever een ride als Popcorn Revenge zien verschijnen. Een eventuele wissel naar een Halloween editie, zoals hier wordt geopperd, lijkt me met zo'n attractie ook goed mogelijk met de aanpasbaarheid van de beelden in de attractie. Al moet je dan wel goed opletten dat je daardoor niet je familie attractie ineens weer "ontoegankelijk" maakt voor families.
Ik vraag me alleen wel een beetje af in hoeverre we ook echt iets nieuws moeten verwachten op dit moment. De periode om nieuwe dingen aan te kondigen voor het komende seizoen is inmiddels aangebroken dus als er dit seizoen al een vervanger van NeuroGen zou komen dan zou ik eigenlijk verwacht hebben dat die aankondiging er al zou zijn.