scagen Inderdaad, helaas, maar kan me niet anders herinneren dat dit al uit de tijd stamt van SixFlags, WalibiWorld elk jaar is het paar in het seizoen wel een aantal dagen gesloten in het najaar, en soms in het voorjaar.
Ik vind de keuzes omtrent dit event steeds vreemder, het eerder genoemde ontbreken van een goede marketing strategie / reclame en het feit dat het het eerste seizoen (of meerdere) is, het zijn investeringseizoenen je moet er niet van uitgaan dat je het eerste jaar al winst gaat draaien, sterker nog meestal zal dat geld kosten, het is een fundament wat je moet leggen waardoor het event zich zelf de komende jaren gaat verkopen, in dat opzicht had ik de huidige abonnementen minimaal 3 toegangen laten verschaffen tot de Bright Nights, hoe meer mensen de BN bezoeken hoe meer mond op mond reclame/via socials, enz enz je gaat krijgen.
Verder ben ik erg benieuwd hoe ze dat met de horeca gaan doen, even opwarmen is nogal een dingetje momenteel, lijkt me niet dat we overal heaters gaan zien gezien de huidige energieprijzen, en de huidige indoor faciliteiten zijn niet gebouwd / berekend op het warm stoken en houden. Leuke / aparte concepten voor foodtrucks zou ik wel toejuichen.
Wel denk ik dat men zoals de Condor verlicht is men best wel wat uit het park kan halen, dat LG dicht is is jammer maar te verwachten maar ook hier zou je iets kunnen doen met de reeds aanwezige verlichting en eventueel een DJ?.