Zaterdag 9 april 2022
Vandaag een kort bezoek gebracht aan Toverland! En zoals ik had beloofd, een fotoreportage van de bouwplaats van Expedition Zork.
Mensen, wat ziet het er schitterend uit! Het buitengebied is op dit tempo heel snel af, het lijkt wel alsof het gebied in de afrondende fase zit. Vanuit attracties kon ik zien dat de waterbak al gevuld is! Helaas niet op de foto kunnen zetten. Natuurlijk moet er nog een geheel wandelpad aangelegd worden, en de ballenbaan zal ook nog lang niet af zijn maar zelfs vandaag waren ze tot zeker 16.30 aan het werk! En er zijn zelfs schitterende rode hekken met Toverland logo geplaatst aan de kant van het water en de nieuwe buitenwachtrij. Het chalet bevat al talloze details en heeft een schitterend pannendak, je zult het met eigen ogen moeten zien. Onder het chalet komt een van beton gemaakte paddenstoel te staan, eerbetoon aan de op gruwelijke wijze gesloopte Swampie? (Zie foto met rode pijl)
Wat ik hoop is dat het gedeelte buiten zeer binnenkort al veilig open kan, ik mis dit gedeelte van Toverland, puur omdat je nu een best grote omweg moet maken om ergens te komen, we gaan het zien, als ik kijk naar de infrastructuur lijkt het niet meer heel lang te duren.
Binnen zijn ze begonnen met de wachtrij, waar de palen voor de expeditie tent al rechtovereind staan. Verder eigenlijk niets bijzonders aan de hand, ik heb wel een duidelijke foto van de schets van de binnenwachtrij, die lag bij Maximus op de tekentafel!
Volgende week ga ik weer, en zal er op zondag of maandag weer een fotoreportage komen vanuit mijn kant.
Ik hoop dat jullie hier van kunnen genieten!
Fijn weekend!