Pretparkgenot Zeker aangezien de vorige aflevering op een vergelijkbare manier een hint had naar de knikkerbaan lijkt dit inderdaad een teaser voor de volgende aflevering te zijn.
The_Real_Infernape Op de foto lijkt het alleen wel een beetje saai. Hopelijk komen er op de retail ballen wel een mooi printje oid.
Had ik ook gehoopt, maar daar lijkt (in de eerste fase?) voorlopig niets van terecht te komen. Dit is hun ode aan de Oostenrijkse variant, en daar zijn de ballen ook kaal + Verhaaltechnisch hebben ze het aan de energieballenmachine uit de Blitzbahn gehangen, waar de ballen ook kaal zijn... Sowieso vraag ik me af hoe goed een printje op de lange termijn blijft zitten als die ballen overal tegenaan kletteren.
Wat ik wel heel tof én haalbaar had gevonden is als ze het mogelijk hadden gemaakt om je eigen bal (je koopt ze immers) te customizen in een lasercutter/engraver die dan wordt vormgegeven als een Maximus-uitvinding. Dat er dus patronen/namen/etc. in de knikkers gegraveerd kunnen worden om ze toch wat op te leuken én herkenbaar te houden. Als ze allemaal kaal/identiek zijn kunnen er nog wel eens 'meningsverschillen' ontstaan over wie nou de eigenaar was van de winnende bal 😉
Edit: in het logo van de Maximus Wunderball (4:39) lijkt de houten knikker het Toverland-logo gegraveerd te hebben, dus wie weet...