Michael Ik weet dat het op een of andere manier wel weer goed zal komen, maar oef 😟
Nou, met het oog op recente uitbreidingen bij Baron, Pinokkio en Max&Moritz heb ik daar niet zoveel vertrouwen in.
Met name Max&Moritz heeft de Fabula Loods aan 1 kant compleet kaal gelegd, en nu wordt met het hotel ook nog de andere kant kaal gelegd.
Echt on-be-grijpelijk dat de Efteling zoveel kaalslag pleegt rondom by far het lelijkste gebouw in het park dat je niet aan de bezoeker wil laten zien.
Sowieso de kaalslag de laatste jaren en de verpesting van natuur in de Efteling vind ik inmiddels een aardig groot probleem worden. Zag laatst nog een video van het gebied van Baron1898 vlak voor de bouw, prachtig stukje park qua natuur, en hoe goed Baron 1898 ook is uitgevoerd, qua landschap en natuur is het er naar mijn mening echt flut op geworden en zie ik nog maar weinig verbetering in aangroei t.o.v. 7 jaar geleden wat best wel zorgwekkend is.
Ik hoop dat de Efteling een keer het tegendeel bewijst en er dadelijk echt weer mooie natuur voor terugkomt, maar op dit moment heb ik er toch weinig vertrouwen in en is dit pijnlijk om te zien