Michael Die enige die zich druk maakt lijk jij te zijn.
Ik dacht dat op de man spelen niet gewenst was op dit forum, dus laat ik me daar ook maar aan houden!
JorisR Dutch23 bedoelt natuurlijk dat halve geruchten hier nogal snel als vaststaande feiten worden gezien, waar vervolgens golven van kritiek overheen gaan, zeker als het de Efteling betreft. Daar heeft 'ie zeker een punt en daar mag Team Pretpark Club ook wel een beetje op letten, dat is goed tegen de zuurgraad op je forum.
Gelukkig snap jij mijn post wel en deel je dezelfde mening. Bedankt voor de extra onderbouwing. Hopelijk is mijn boodschap nu duidelijker.
Michael maar uit de reactie van @Dutch23 haal ik niet over welk gerucht het nu gaat en over welke kritieken we in dit geval spreken. Waarmee het voor mij overkomt als een generieke boodschap na een - in mijn optiek - verder prima discussie so far.
Volgens mij werkt een forum zo dat wanneer je in een bepaald topic onder een desbetreffende discussie iets plaats, het dan ook over dat topic en diezelfde discussie gaat. Het gaat vanzelfsprekend niet over een prullenbak in Gardaland lijkt me.
Ik merk dat je m’n post niet perse kon waarderen dus ik zal hem verder uitbreiden voor je.
Ik vind de discussie over de nieuwe Garderobe en Verhuur en de toekomst daarvan veel te voorbarig. De situatie kan op z’n vroegst over 2 jaar veranderen. De Efteling en Looopings communiceert over een tijdelijke situatie, beide bronnen vind ik betrouwbaar. Tijdelijk is natuurlijk geen precies jaartal, maar dat de garderobe in deze staat niet voor altijd is lijkt me dan aannemelijk.
Mocht jouw bron gelijk hebben en de nieuwe locatie voor de Gaderobe is nog niet gevonden, wil dat nog niet zeggen dat ze daar de komende twee jaar niet naar gaan zoeken. Rondom het hotel gaat hij niet komen, dus waarom zouden ze het nu al moeten weten? Die prioriteit heeft het toch niet? Misschien zijn ze met plannen bezig om aan de andere kant van Het Huis van de Vijfzintuigen, dus tegenover het theater, iets te bouwen. Dan zouden ze daar de nieuwe Gaderobe en Verhuur toch mee in kunnen integreren.
Ik vind een (voorbarige) discussie prima, maar kom dan ook met een inhoudelijk discussie, met onderbouwing en oplossingen en niet met hoe typisch oer dom Eftelings en onprofessioneel het is. Aan zulke reacties heb je precies niks in een discussie, behalve dat het de sfeer bederft.