jeffrey Gebrek aan lange termijn visie in de efteling. Die vrolijke noot heeft zich nog niet eens terugverdient. En ze gaan de oliebollenkraam ook ergens in een hoekje wegmoffelen, omdat ze hem te lelijk vinden om ergens anders in het park te plaatsen, met als gevolg dat dat ding straks ook niks meer gaat omzetten.
Snap niet dat men dat plein helemaal heeft aangepakt toen, om 4 jaar later een hotelletje neer te zetten. Alsof dat idee er toen nog niet was, maar ineens afgelopen 2 jaar is bedacht. Als dat hele hotel in 2 jaar bedacht is en uitgetekend, kan het niet veel soeps worden van langdurige kwaliteit.
Nee, ik ben er al wel achter dat men in kaatsheuvel niet verder denkt dan 1 jaartje vooruit, ookal zegt men van wel. Na 10 jaar ervaring en alles wat ik het afgelopen jaar heb gezien/gelezen is dat iets wat voor mij vast staat. En wat duurzaamheid betreft, dat is dit hele gedoe ook niet echt geweest. Efteling ga je ontzettend diep schamen om de bedrijfsvoering die jullie de laatste jaren (sinds corona) hanteren. het is echt belachelijk. of heb gewoon de ballen om te zeggen waar je daadwerkelijk mee bezig bent. of vervang die directie die geen benul heeft wat ie doet. 🙂