Ik vind de scheiding vaag, maar dat ligt aan mij, ik zal me afzijdig houden
Onderhoud Huis van de Vijfzintuigen en werkzaamheden Dwarrelplein
Actuele werkzaamheden aan het dwarrelplein en het Huis van de Vijfzintuigen kan je delen en bespreken in dit topic. Inclusief de werkzaamheden die vanuit de huidige vergunningsaanvraag gerealiseerd gaan worden/gesloopt gaan worden. Geruchten over het hotel, of onderwerpen die je wilt bespreken over het hotel, kan in dat topic.
Simpel gezegd; alles wat nu gebeurd op het Dwarrelplein kan in dit topic en kan je hier bespreken.
ppc-anoniem-2 nee dat ligt niet aan jou, de scheiding is vaag. Het probleem is dat we niet zeker weten wat het doel van de werkzaamheden op het Dwarrelplein is. Ja, er wordt aan het HVDVZ gewerkt, maar sommige werkzaamheden op en rond het Dwarrelplein duiden toch echt meer op voorbereidingen voor dat veelbesproken hotel...
Michael maar wat dan als je het vermoeden hebt dat werkzaamheden ter voorbereiding op het hotel zijn? Hier posten? Daar posten? In beide posten? In beide niet? Ik snap echt wel wat je probeert te voorkomen, maar ik hoop ook dat je snapt dat deze splitsing een hoop verwarring veroorzaakt over het wel of niet kunnen posten van bepaalde zaken in dit topic of in dat over het hotel.
Ondertussen is het bouw terrein weer uitgebreid
- Bijgewerkt
Xander Ondertussen is het bouw terrein weer uitgebreid
Dat begint een serieuze verzameling aan keets te worden zo! Ik ben echt nieuwsgierig naar wat we allemaal gaan zien de komende maanden aan verbouwingen/sloop en nieuwe gebouwen.
Quefox_ Het is even een troebele overgangsperiode. Maar ik wil voorkomen dat geruchten/speculaties en bouwwerkzaamheden door elkaar lopen. Daarom nu even een scheidslijn getrokken tussen specifieke geruchten over het hotel en de “normale” werkzaamheden aan het Dwarrelplein en Huis van de Vijf Zintuigen. En als je hier foto’s deelt en je denkt dat dat voor het hotel is zal niemand tegen je zeggen dat je in verkeerde topic zit, dat kan je dan ook prima hier bespreken.
Bron: Kleine Boodschap op Twitter
De schutting is geplaatst!
Flinke schutting geworden!
Flinke afzetting geworden, vanuit de lucht goed te zien!
Xander Maar niet het gehele dak wordt aangepakt, alleen de slechte delen
Ga je dan geen lelijke kleurverschillen zien?
Mathijsdehaas-2002 In het begin wel denk ik, maar dat zal niet lang duren. Het was eerder ook nooit een probleem.
Mathijsdehaas-2002 Ga je dan geen lelijke kleurverschillen zien?
Je ziet bij Sirocco al hoe snel dat gaat, valt dus heel erg mee.
Je krijgt wel wat kleurverschil de eerste maanden, maar dat is dus kwestie van tijd voor je het niet meer ziet.