Ik bedoelce eigenlijk meer dat ik al die plannen nog even met een korreltje zout neem, tot er echt wat bekend is 😉
Los daarvan, Aquanura III mag er best komen volgend jaar inderdaad. Voortbordurend op de Guus Meeuwis-show. De muziek van Pardoes Promenade/Symbolica vind ik daarin echt fantastisch uit te verf komen. Die muziek mag dus best terugkeren, in een uitgebreidere vorm. Een mooie sequentie van Fata Morgana erbij, Vogel Rok, De kleren van de keizer, Baron 1898 en de Koekoekswals uit de Stoomcarroussel ofzo. Zang hoeft van mij niet per sé, daarvoor zijn die Eftelingliedjes allemaal niet monumentaal genoeg. Durf te dromen zou het enige zijn wat nog een beetje de moeite waard zou zijn.
Van mij mag het thema van The Sleepy Lagoon dan ook losgelaten worden. Ik vind de Eftelingmedley nog wel gepast. Maar hoe vet zou het zijn als Pardoes ergens een mooi podium krijgt aan het water, en die eerst met de hier genoemde laser- en lichteffecten de vijver tot leven tovert? Jaag de verkoop van die meekleurende twinkeltoortsen een beetje aan en je creëert een hele nieuwe, frisse opbouw van de show volgens mij.