En daar is dan de reveal van nog meer leuks wat komt op Disney+
The Mandalorian is een serie waar ik zelf heel erg naar uitkijk als fan van de Star Wars franchise.
Ook het nieuws dat Ewan Mcgregor opnieuw te zien zal zijn als Obi-Wan Kenobi is iets waar ik wel heel vrolijk van word.
Want dat betekend volgens mij ook (even speculeren) als hij in de serie Obi-Wan is, dan is hij een Jedi, wat betekend dat we bijvoorbeeld ook een Yoda te zien kunnen gaan krijgen, of misschien wel andere klassieke karakters uit de films.
En dan het nieuws dat Diego Luna and Alan Tudyk hun rol van Cassian Andor en K-2SO, uit Rogue One: A Star Wars Story opnieuw gaan spelen kan ook wel eens een hele interessante serie opleveren.
Maar dan de vette kluif die Marvel ons heeft laten zien, met Comic Con had ik al zoiets van, ja prima lineup, waar mag ik tekenen voor een Disney+ abonnement.
En daar was opeens Kevin Feigi met nog meer nieuws:
De series:
She Hulk, Moon Knight en Ms. Marvel werden aangekondigd en er kwam aardig wat informatie vrij over de serie "What If..." waaronder dat Peggy Carter een bewerking gaat krijgen.
Bucky (uit de Winter Soldier) gaat een zombie versie tegenkomen van Captain America, waarbij de kans aanwezig is dat er meerdere Avengers een zombie zullen zijn dus dat kan wel interessant worden.
Maar er waren nog veel meer aankondigingen, maar bovenstaande vind ik persoonlijk toch we de meest interessante.