Deze geruchten zorgen er wel voor dat ik de planning voor mijn 2024 UK trip mogelijk flink aan zal moeten passen, als alles waar blijkt te zijn.
Eerst had ik nog het geloof dat The London Resort in 2024 wel te bezoeken zou zijn, maar dat geloof is ondertussen volledig verdwenen. Chessington en Dreamland Margate staan daarentegen wel al een tijdje op deze planning.
Thorpe Park voeg ik alleen toe als die Hyper er echt komt in 2024. Want alle interessante zaken heb ik in 2012 al gedaan en de rest boeid mij niet zo erg.
Alton Towers komt ook zeker op de planning want ik moet Smiler en Wickerman altijd nog doen. En dan hoop ik dat Nemesis weer open is net als die mogelijke nieuwe B&M. Maar zelfs zonder deze banen is AT meer dan het bezoeken waard.
En dan uiteindelijk nog door naar Blackpool, voor o.a. Icon, de vernieuwde Valhalla etc.
Niek Die andere twee aankondigingen zijn natuurlijk ook mooi als het waarheid wordt (al is Chessington's 'kleintje' al soort van bevestigd). Een lage B&M voor Alton zie ik nog niet helemaal gebeuren, maar goed, we shall see.
De coaster voor Chessington is inderdaad nog niet officieel bevestigd als B&M door het park zelf, maar dat zal vast niet zo heel erg lang meer op zich laten wachten.
Die AT coaster is in mijn ogen ook nog het meest twijvelachtig, omdat ik ook niet zie dat AT op deze locatie, dwars door de vallei een coaster zal gaan bouwen. Maar het park is vaker creatief geweest met hun coasters op onverwachtte locaties, kijk maar naar Nemesis en Oblivion.