Tim Als ze dat zouden doen zou het toch veel handiger zijn om deze plek open te houden voor al het materieel etc?

Zonder aanleiding nieuwe bomen, whoop whoop! 🥳🥳

Zouden de figuren Rattar en Pantagor wel genoeg bekendheid hebben om er een ride omheen te verzinnen?
Ze komen voor in een reeks stripboeken die ze al na 2 albums hebben geschrapt en in een slecht gemaakte en geflopte tv-serie, maar verder..

Jacko Dit gold ook voor O.J. Punctuel toch? En die pastte prima in de attractie!

Debruijn7 zou ook kunnen en dat ze daarom alvast bomen plaatsen

Misschien omdat bepaalde bomen juist nu geplant moeten worden i.v.m. seizoenen?

Alleen is december eigenlijk niet het perfecte moment om welke plant dan ook te planten. Sommige bomen en planten kun je wel planten nu, maar voor geen enkele soort is het de optimale timing.

Jacko Ik denk wel dat een figuur als Punctuel, die 'gewoon' lakei is, makkelijker te plaatsen is in de setting van een paleis. Bovendien heeft hij alleen een dienende rol. Natuurlijk kun je de slechterik ook wel makkelijk zo framen dat het er kwaad en boos uit ziet, maar die hele strijd heeft door de doorsnee bezoeker geen waarde.

QDude24 deze bomen worden letterlijk helemaal aan de rand bijna tegen de wachtrij van M&M aangeplant, waarom zou er dan niet gebouwd kunnen worden/geen ruimte meer zijn voor bouwmaterieel?

Arathonk Ik wist niet waar ze gepland werden, ik ging ervanuit dat ze over het hele veld kwamen. Dat is dan mijn fout.

Jacko Pantagor staat steevast op de achterkant van de papieren placemats van Polles Keuken, dus helemaal afgeserveerd is die kant van het verhaal nog niet. Als er zelfs ruimte was voor Aliciana moeten Pantagor en Rattar toch ook een plekje kunnen krijgen.

Jailsamer Speculaties zijn nooit voor niks. Het is een hobby en het kan altijd gebeuren dat het park een andere kant op gaat, maar dat maakt niet uit want wij hebben een leuke discussie kunnen hebben. Ook al wordt het misschien niet uitgevoerd.

Arathonk deze bomen worden letterlijk helemaal aan de rand bijna tegen de wachtrij van M&M aangeplant, waarom zou er dan niet gebouwd kunnen worden/geen ruimte meer zijn voor bouwmaterieel?

👆
      Jailsamer

laurenstp aha, op die manier. Dat had ik niet begrepen. Het word een bomenwand. Dus er kan daar achter nog gewoon een nieuwe attractie verrijzen?

Je zou ook kunnen zeggen dat die bomen juist bevestigen dat daar iets komt. Ze weten nu waar het gebouw komt en dus weten ze nu ook waar ze nog bomen kunnen planten. Misschien om een keer al vooruit te werken om een toekomstige loods te verbergen.

12 dagen later

Mwah. Vind dit niet perse de beste optie. Voelt niet heel logisch voor een kasteel dat daar ineens twee grote torens staan. Voelt meer als de skyline van Tilburg zo, haha.