asuran Ik vermoed dat dat wel een heel negatief effect zou hebben op het 'Huyverwoud'. Een groot deel daarvan gaat ook ingezet worden als wachtrij voor Danse Macabre, dus ik verwacht niet snel dat daar iets zal gebeuren.
Ik weet ook niet of het uberhaupt nog een optie is om iets nieuws te bouwen, gezien het bouwpercentage nu wel zo goed als bereikt zal zijn met het hotel en Danse Macabre... dus als er iets zal gebeuren, zal het eerder richting een upgrade van een attractie gaan of een vervanging.
Dan klinkt het Lavenlaer inderdaad niet echt als een gekke optie, zeker omdat er nog best wat ruimte naast het Lavenlaer beschikbaar is dat er direct bij betrokken kan worden (als verdergaand stuk naar het Anton Pieckplein). Niet dat het Lavenlaer dan moet verdwijnen, maar het zou wel een goede kandidaat binnen de Efteling zijn voor een serieuze upgrade.
Ik zou een serieuze upgrade van Fata Morgana echter ook niet mis vinden, waarbij het plein en de attractie een serieuze investering zouden kunnen krijgen.