Tsja, wat zal ik eens zeggen. Het is leuk dat Hellendoorn er een achtbaan bij heeft, maar ik ben geen fan. De aankleding is van buiten best leuk maar als je eenmaal in de kar zit is het gewoon een kermisbaantje; qua rit en qua aankleding, het is dan toch vooral kale track. En ik vond m ook vooral heel pijnlijk, vooral de harde rem op het eind was geen leuke ervaring (mijn eerste reactie in een pretparkappgroep was gevloek🤣)
De achtbaan is natuurlijk nog in de previewfase dus misschien dat de capaciteit nog beter wordt. Maar wegsturen van de karren ging echt bijzonder traag en zowel met onze kar als de kar voor ons was er iets mis en moest de beugel eerst meerdere keren open en dicht voordat het eindelijk oke was en we konden gaan. Neem daarbij dat er regelmatig maar twee mensen in plaats van vier in een kar zitten en het resultaat is een wachtrij die krúipt. Maar goed nogmaals, het is een preview dus Hellendoorn zal er vast van alles aan doen om de operations wat vlotter te krijgen de komende tijd.
Lijkt niet lang, is wel 30 minuten wachten
Al met al, leuk dat er wat nieuws in het aanbod is, maar ik vraag me toch af of er niet iets beters mogelijk was want de achtbaan zelf is het gewoon net niet.