Dat was zeker snel schakelen! Ik heb er ook zin in hoor! Nu hopen dat ik niet op de automatische piloot weer de verkeerde kant op rij 😉

Interesse heb ik zeker, wil hier ook heel graag bij zijn als het kan, heb alleen zelf nog geen rijbewijs
    Is het mogelijk om met iemand mee te rijden? Ben ook uiteraard mee eens om benzine kosten te betalen
    Mocht ik met iemand mee kunnen rijden dan optie 4 graag 😄

• msnguy heeft hierop gereageerd.

Ziet er goed uit hoor, en dat ook voor een hele schappelijke prijs! Helaas ben ik verhinderd die dag, anders was ik ook mee gegaan!

bakvorm Is het mogelijk om met iemand mee te rijden?

Het is wel handig om erbij te zeggen waar je vandaan komt. Ik ga met de Rollercoaster Friends mee die dag, dus als je op de route woont mag je met mij meerijden 🙂

Dacht dat je met de Speedy Hell Unlimited 1x Kondaa kon doen, maar nee heb al wat in dat weekend staan dus sla deze over .

• Niek heeft hierop gereageerd.

msnguy ja sorry 😅 ik kom zelf uit de omgeving Zevenaar/ Arnhem

Remco82 Dacht dat je met de Speedy Hell Unlimited 1x Kondaa kon doen, maar nee heb al wat in dat weekend staan dus sla deze over .

Maar er zit ook een ERT op kondaa bij van 10 tot 10:30 🙂

Ik ga graag mee, en neem ook meteen @Albert mee. Kijk er naar uit! Allebei optie 4 aub 😉

Vraagje, mag je ook een introducé meenemen?

Een heel mooi aanbod ... maar helaas wel heel erg last-minute. 🙂

Markiewong Vraagje, mag je ook een introducé meenemen?

Helaas, dat is niet mogelijk. Deze meeting is alleen voor leden.
                Je introducé mag zich natuurlijk gerust aanmelden op het forum, dan kan hij of zij wel mee.

Frank Een heel mooi aanbod ... maar helaas wel heel erg last-minute. 🙂

Correct, maar daar kunnen wij helaas niets aan doen.

Er zijn nog 3 herstel, 4 plekken over!

• Marvin heeft hierop gereageerd.

Ik zou hier aan mee willen doen. met optie 1
                  kan ik 1 gezelschap meenemen of moet hij zich ook eerst registreren op dit form? zo ja kan je een plekje voor hem vrijhouden?

Ik zou graag meegaan en neem @Markiewong mee (zijn we ook nog een lid rijker geworden hier 😛).
                    Beide optie 4 alstublieft.

Errando_Nachtergaele Zoals door Niek hier gezegd moet iedereen die mee gaat inderdaad lid zijn van het forum. Plekjes vrijhouden doen we niet 🙂

Danaan Dat je jezelf mee neemt snap ik, maar wie bedoel je? 😉

Overigens leuk dat jullie mee gaan/van plan zijn om mee te gaan. We zouden het wel leuk vinden als jullie jezelf ook even voorstellen natuurlijk, dat kan in dit topic.

Marvin hey Lennert heeft zich ook aangemeld dus LennertE en Errando_Nachtergaele zouden mee gaan volgende week zaterdag met optie 1. Ik zal Lennert en mezelf eens voorstellen. wij zijn beide 2 grote pretpark fans uit België en Walibi is 1 van onze home parks. Bij Lennert is zijn home park vooral de Efteling en bij mij is dat Plopsaland De Panne, waar ik ook als student werk.

Marvin Nog een vraagje. LennertE en ik hebben een platinum pass kunnen we mee in nagulai en lost forest tijdes de meeting? of hebben wij daar speedy hell ultimate voor nodig?

Errando_Nachtergaele Die zijn inbegrepen bij het normale programma dus daar heb je de Speedy Hell Ultimate pass niet voor nodig.