Hjalmar The_Bullgod of een ander park Gronalund, Stockholm. Althans, alle berichtgevingen wijzen daar op en de vergunning aanvragen ook.
Joell Hjalmar Zou wel een move zijn als men die in 2024 gaat openen. Die hebben daar in Stockholm niet stilgezeten met uitbreidingen
Jules Hjalmar Ik dacht dat die toekomstvisie rond Monster met wel erg steile coaster een soort droombeeld was, maar er komt dus daadwerkelijk een tiltcoaster daar? Gaaf.
Marvin Bij een vacature berichtje op de socials van Vekoma kwam deze hippe foto van bovenop de testopstelling voorbij 🙂
The_Bullgod MrRC De gehele Tiltcoaster is verdwenen bij Vekoma.(11-06-2023) Hopelijk zien we dan ergens binnenkort dan al bouwwerkzaamheden starten voor dit type coaster.
MrRC The_Bullgod Hopelijk zien we dan ergens binnenkort dan al bouwwerkzaamheden starten voor dit type coaster. Mocht jij iets hiervan vinden, want jij hebt daar een goed neusje voor, dan zie ik het wel verschijnen.
The_Bullgod Station-de-Oost Die Amerikaanse op het racecircuit is toch de eerste die gebouwd (gaat) worden (?). Dat is momenteel niet geheel zeker of deze de eerste zullen zijn. De baan is namelijk uitgesteld tot 2024. En volgens mij is ook de baan in het Poolse Energylandia pas op z'n vroegst in 2024 open.
MrRC The_Bullgod Dat is momenteel niet geheel zeker of deze de eerste zullen zijn. De baan is namelijk uitgesteld tot 2024. En volgens mij is ook de baan in het Poolse Energylandia pas op z'n vroegst in 2024 open. Die informatie is inderdaad helemaal juist. We wachten gewoon af.
Remco82 The_Bullgod En vergeet het gerucht van Grona Lund niet... Maar goed we gaan het zien waar die het eerste opduikt..
MrRC Joell Misschien wel die in Saudi Arabie gezien men al flink bezig is daar Heb je daar foto's van om met ons te delen ?
The_Bullgod Joell Zou kunnen, maar volgens mij zijn ze qua coasters alleen nog maar met de recordbrekende Intamin bezig. Ik kan mij nog geen foto's herinneren, van Vekoma delen die daar aanwezig zouden zijn.
Joell MrRC Heb geen foto's gezien het maar een veronderstelling is dat die baan daar gebouwd gaat worden.
MrRC Joell Heb geen foto's gezien het maar een veronderstelling is dat die baan daar gebouwd gaat worden. Een veronderstelling is nog geen zekerheid. En deze afbeelding is al een tijdje oud.
MrRC Vekoma heeft op het test terrein een HELE grote tent (mini gebouwtje) neer gezet aan de rand van het test-terrein. Heeft niets te maken met OPEN dag of zo, want er is nog geen parkeervergunning afgegeven.
Pino330 MrRC Weet je misschien al wanneer de open dag is? Ik wou er vorig jaar al heen. Maar had de datum helaas gemist.
Alain MrRC Ik heb het even nagevraagd, maar het betreft heeft de VekoMANcave. Lekker zuipen op vrijdagmiddag.
Zingo Pino330 Volgens mij is de opendag enkel voor genodigden. Dus tenzij je een contact er hebt kom je niet ver.