MisterW Marvin Maar waarom zijn daar dan nog geen funderingen aangelegd? Lijkt mij logischer dat je dat gelijk doet met alle andere funderingen.
OlympiaLooping Marvin Heb je die bocht gezien die de trein dan moet maken? Dat lukt je alleen nog met Nolimits 😆 Ik verwacht dat dus niet. Maar vind het wel gek dat ze geen compleet circuit maken. Dat test toch ee stuk makkelijker zou je denken.
MrRC Deze drone-foto is van (09 April 2022) Zaterdagavond 20:15 uur. Hierbij nog wat foto's van mijn NL2 model (is Wip) :
MrRC Marvin Wellicht gaan ze de trein dan toch echt vrijgeven vanaf het gekantelde deel track zoals ik eerder opperde Het onderste puntje van het rode verticale deel is minder dan 50 cm van de grond af. Dus het is daar onmogelijk om nog een bocht te creeëren.
Marvin Misschien is het ook wel niet zo inderdaad, dat er geen funderingen voor zijn is wel veelzeggend inderdaad. Een hele krappe bocht puur om te testen zou in mijn ogen best kunnen maar dan komen we nog steeds op de ontbrekende funderingen 😁
Jacko Waarschijnlijk liggen die trackdelen daar gewoon om te bewaren? En je hoeft er ook geen trein doorheen te laten "vallen", gewoon een onderstel aan een kabel over de aansluiting laten zakken lijkt me voldoende 🙂
Zingo Aangezien het stuk track onder de tilt track een bocht lijkt te maken, is dit dan mogelijk ook niet de toren voor Cota?
Fixma The_Bullgod Die in Energylandia ook volgens de aanbesteding Dit is wat Miro meld op Linkedin op de vraag voor welk park is de test opstelling.
MrRC Fixma Dit is wat Miro meld op Linkedin Sorry, kan je dit even toelichten ? Ik snap de link niet tussen dit gesprek en de testopstelling bij Vekoma.
Hjalmar MrRC Frederic vraagt of de test opstelling voor qiddiya is, waarom Miro zegt dat het voor Energylandia is. Gewoon even op LinkedIn kijken dan was de link al snel gevallen 😉
Fixma MrRC Sorry had wat duidelijker moeten zijn. Maar goed deze testopstelling gaat naar Energylandia.
Cornelius Maf dat een medewerker van Wiegand dat mededeelt op LinkedIn, die Miro heeft geen banden met Vekoma toch?
The_Bullgod Cornelius Maf dat een medewerker van Wiegand dat mededeelt op LinkedIn, die Miro heeft geen banden met Vekoma toch? Ja dat vond ik ook al vreemd om te lezen. Maar wel fijn om de bevestiging te hebben dat deze testopstelling voor Energylandia is.
Fixma Cornelius De oude garde is waarschijnlijk bekend Miro en je kan ook kijken waar hij allemaal gewerkt heeft. Maar is iemand met veel contacten en inside informatie, dus zover vertrouw ik erop dat hij bij het rechte eind heeft. Toekomst zou het blijken..
MrRC Ik heb mijn NL2 model weer beetje bijgewerkt. Komende tijd (Paas weekend) ga ik het kantelstuk aanpassen.
MrRC Tilt-segment is bijna klaar om in de test-opstelling te bouwen : Bron : https://coasterfriends.de/freizeitparkforum/index.php?threads/testaufbauten-auf-dem-betriebsgel%C3%A4nde-von-vekoma-vlodrop.12808/page-25 Nieuwtje : Het kantelpunt is dus off center. (volgens mij) : De trein zal vanaf de rechterkant het Tilt-segment oprijden en links is het dropping-punt.