Remco82 Na een jaar afwezigheid was dit jaar de IAAPA in europa weer terug, dit keer in het zonnige Barcelona. Door een wijziging in de terugvlucht (bedankt Vueling) was het deze keer maar 1 dag de beurs te bezoeken, maar om heel eerlijk te zijn was dat meer dan genoeg. Dit jaar was het duidelijk rustiger dan voorheen, en dat was ook zeker te merken bij de vele stands. Maar mij toch prima vermaakt weer zoals altijd, leuke dingen gezien en mensen gesproken. Dus tijd voor wat foto`s! ]
ppc-anoniem-2 Remco82 Dus tijd voor wat foto`s! 131 stuks . . . dat zijn er wel iets meer dan wat 😛 Ik zag ook wel veel dubbelingen, het lijkt erop dat er on een gegeven moment een serie 2x is geïmporteerd op pretparkclub. Even goed wel leuk om te zien, het lijkt me ergens ook wel fijn dat het rustiger is. Ik kan me 2 EAS beurzen herinneren (1x Hamburg / 1x Amsterdam) waar je letterlijk over de koppen kon lopen en waar 3 rijen dik de coasterfans stonden te kweilen over een model van een achtbaan. Door de extra regulering nu en de rust kan je ook beter observeren en zien wat er allemaal écht staat. Ik denk dat ik op beide beurzen zaken heb gemist doordat het juist zo enorm druk was.
Remco82 ppc-anoniem-2 ik zag het 🤣 was te snel, dus moet ff de dubbelen eruit halen. Edit: wat dubbele verwijderd!
Marvin Bedankt voor je foto reportage van de beurs! Ik zat zelf op dat moment een stukje verderop in PortAventura en heb wel nog met het idee gespeeld om een dagje naar de beurs te gaan. Maar uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om bij de rijdende achtbanen te blijven in plaats van naar stationaire karretjes te gaan kijken 😃
ArcovandenBroek Ik vond de IAAPA wat tegenvallen helaas, na 4 uur waren we er wel uitgekeken. Wel een paar leuke praatjes gemaakt, aantal stands zoals Vekoma waren de moeite waard. B&M was helemaal niks te zien, ook geen "klanten" in de stand.
Remco82 ArcovandenBroek Eigenlijk was vekoma het meest gevuld met "klanten'' samen met Mack en Gerstlauer, de rest was inderdaad vrij leeg. Dat was zeker te merken bij GCI onder andere. Maar 1 dag was meer dan genoeg, snap wel dat je na 4 uur al klaar was. Voor ons wat het op een gegeven moment maar games gaan spelen wat we meestal bewaren voor de tweede dag.
20cent Het was zeer goed om iedereen weer terug te zien en de energie te voelen van het gedeelde enthousiasme voor de branche! Op de beursvloer zelf was het inderdaad niet over koppen lopen en zo her en der waren ook wat lege plekken te bespeuren omwille van last-minute afzeggingen. Maar in combinatie met het eerder genoemde wederzien van oude bekenden, de seminars en de geweldige openingsavond in Tibidabo vond ik het persoonlijk erg geslaagd. Wat ons overigens opviel was de grote hoeveelheid Nederlanders.