Fantastische dag gehad vorige week in Six Flags Magic Mountain! Hoogtepunten van de dag waren voor mij Tatsu, Wonder Woman en natuurlijk X2. Ik vond het heel erg leuk om eindelijk Tatsu te doen, twintig jaar nadat ik met verwondering keek naar de aankondigingsvideo in 2005 en de hype er omheen op de forums. Het was m’n eerste B&M flyer (ik heb alleen FLY gedaan). Heel toffe elementen die je ook met een rap tempo neemt. De pretzel was een nieuwe ervaring, qua g-krachten goed te doen maar ik zat ook vrij ver voorin de trein. Wel een beetje ruwe baan op een paar plekken (waaronder de pretzel) en het lange wachten op de final brake vanwege de trage operations was niet erg prettig.
Wonder Woman was de verrassing van de dag. Ik had geluk, m’n eerste rit was gelijk front seat en ‘s nachts. Vond het eigenlijk het beste van Untamed met het beste van Yoy gecombineerd. Snel, hoog, veel airtime, leuke inversies. Ergens jammer dat we niet gewoon dit model in de polder hebben gekregen.
Ik had een fastlane voor de dag, maar X2 had als enige geen fastlane (vanwege de dramatisch slechte capaciteit met maar één trein). Uiteindelijk bijna anderhalf uur met toenemende spanning voor gewacht. WTF! De first drop is bizar. Ik wist dat je recht naar beneden kijkt, dat is nog tot daar aan toe. Je verwacht dat je dan achterover zou draaien op je rug, maar in plaats daarvan maak je een salto vóórover, voor je gevoel op het allerlaatste moment, wat ontzettend heftig en desoriënterend is. Ik heb de hele rit het uitgeschreeuwd van de lol en adrenaline.
113: Revolution
114: Tatsu
115: West Coast Racers - deze viel vies tegen door de beugels…ik ben echt te lang daarvoor!
116: Goliath
117: Scream
118: Twisted Colossos - geen duel, redelijk ruw voor een RMC
119: Ninja - erg leuk om een echte Arrow suspended te doen
120: X2
121: Apocalypse - de ruwste GCI die ik ooit heb gedaan
122: Wonder Woman
123: Batman
124: Full Throttle