Vorig weekend naar EuropaPark geweest en mag alle banen aan mn lijstje toevoegen. Wodan was voor mij echt een enorme teleurstelling, ik vind Troy in Toverland duidelijk beter.
Silver Star was geweldig met die enorme hitte. Wat een airtime heeft dat ding op de laatste rij, niet normaal! De front seat heeft lekkere floater airtime.
Blue Fire was okay, maar niet meer dan dat. Komt deels ook door de zwakke lancering. Gelukkig maakt de laatste roll veel goed.
Atlantica verraste me, niet gedacht dat ik er doorweekt uit zou stappen, maar het water stond tot in mn schoenen. Gelukkig waren wij na een uurtje weer droog.
Arthur, leuk, maar niet veel meer dan dat. De Moulin Rouge scène was hilarisch.
Euro Mir. Een leuke baan, maar geeft een paar rake klappen. Leuk om een keer per dag te doen.
Eurosat-CanCan Coaster was veel beter dan verwacht. Soepel, donker en die leuke draaiende lift voegt echt wat toe aan de rit.
Poseidon was meh. Het kreng deelt een paar rake klappen uit en was niet echt soepel te noemen.
De rest van de banen waren leuk, maar niet meer dan dat.
Voltron ziet er erg spectaculair uit, ik kan niet wachten om deze volgend jaar te kunnen doen.
Al met al heeft het park een paar goede banen, maar met Voltron erbij volgend jaar krijgen ze eindelijk de nieuwe looper die ze zo hard nodig hebben.