Afgelopen weekend heb ik maar liefst 9 nieuwe achtbanen gedaan, waarmee er 2 met kop en schouders boven uit staken. Ik was afgelopen zaterdag in Tripsdrill en afgelopen zondag in Holiday Park.
- Volldampf
- Hals-Über-Kopf
- Mammut
- G'sengte Sau
- Karacho
- Rasender Tausendfüßler
- Sky Scream
- Tabuluga's Achterbahn
- Expedition GeForce
Nou om gelijk met de deur in huis te vallen, Expedition GeForce is 1 van de beste banen die ik ooit heb gedaan absoluut top 5 materiaal. De operations zijn om te janken, maar de baan is genieten pur sang. Wat een airtime in dat ding, heerlijk! Love it. (Hij kan wel even een likkie verf en een extra nieuwe trein gebruiken, leest u mee Holiday Park?)
Dan Sky Scream, mijn eerste Premier Rides baan. Vond hem zeer vermakelijk, maar absoluut niet fijn qua stoelen etc. Je zat echt bijzonder krap erin. Wachtrij was wel erg leuk, maar had voor mijn idee helemaal geen ene reet te maken met de attractie.
Dan Karacho, wat een heerlijke Gerstlauer Infinity is dit! Vooral het binnengedeelte en de dive in de grond zijn genieten, zeker als je hem voor het eerst doet. En op advies van @Marvin heb ik hem ook gedaan dat ik naar voren leunde over de beugels heen, dit kan ik andere ook zeer aanbevelen.
Mammut vond ik niks, die baan klopte niet naar mijn idee. Wel heerlijke treinen. Gerstlauer is goed in staal, moeten ze ook lekker bij blijven.
G'sengte Sau was echt verassend leuk, totaal niet wat ik er van verwacht had. Erg fijne en leuke baan.
Hals-Über-Kopf wat een parel, zo hoort een suspended coaster te gaan. Zo soepel als wat, echt een hele fijne baan echt van mij part worden alle SLC's vervangen/geretracked door dit baan type. Echt wauw! Vekoma heeft een topbaan neergezet.
Volldampf, leuke soepel boomerang. Erg fijn.
Die overige baantjes zijn prima, leuk voor de bingo.
Kortom Hals-Über-Kopf en Expedition GeForce waren mijn absolute hoogtepunten!