Ik was afgelopen donderdag in Six Flags Magic Mountain om hun nieuwe (Ik zie inmiddels al 1 jaar open) RMC Single Rail te proberen: Wonder Woman Flight of Courage. Van de 5 single rail coasters die er op dit moment bestaan was dit mijn 2e coaster, maar die vond ik enigzins tegenvallen in vergelijking met Jersey Devil Coaster in SF Great Adventure. Waar laatsgenoemde een goede en complete thrill geeft, vond ik WW niet fantastisch. Vele rare (soms typisch RMC) bankings maken de coaster bijna oncomfortabel in samenwerking met de rare zithouding die je hebt terwijl de beugels vooral op je benen duwen. Waar ik meerdere ritjes maakte in SFGA vond ik het hier na 1 rit frontseat al voldoende en keek vooral uit naar de betere coasters die SFMM te bieden hebben.
Na een paar uurtjes SFMM waar het uitgestorven was en veel grote coasters dicht waren (X2, Goliath, Scream, Ninja, Apocalypse, Gold Rusher) ben ik mijn nieuwe Cedar Fair abo even gaan testen in Knott's Berry Farm. Daar waren zoals gepland al 2 coasters dicht maar ook Ghostrider was net in onderhoud gegaan na de schoolvakanties. Hangtime was nieuw voor mij en was buiten de iets andere drop die ik gewend ben op een Gerstlauer Infinity verder vooral de standaard ellende die je voorgeschoteld krijgt. Veel inversies en weinig "wow". Gelukkig kom ik vaker in LA en ga snel terug als Xcelerator en Montezooma's weer open zijn. Het was me niet eerder opgevallen tijdens mijn eerdere bezoekend (2009 en 2015) dat het park zo'n fijne sfeer had en zoveel gethematiseerd was. To be continued!