Erik 3 nieuwe baantjes vandaag: Panty's Adventure in Speelparadijs en Pannenkoekenhuis Voorst en de Drakenbaan en Vliegende Valk in Oud Valkeveen.
Simon Pannenkoekenhuis Voorst en Oud Valkeveen natuurlijk weer gedaan. En daarmee ook alle achtbanen in Nederland weer gedaan. 🙂
Marvin Da's toevallig, ik heb Panty's Adventure in Voorst, de Drakenbaan en Vliegende Valk in Oud Valkeveen ook gedaan zaterdag! 😉
Cassie Tijdens een stedentripje naar Wenen kan een bezoekje aan de Wiener Prater natuurlijk niet ontbreken. Ik had van een aantal TR's al vernomen dat buiten het hoogseizoen veel zaken gesloten kunnen zijn. Dit was bij mijn bezoek ook het geval. Gelukkig wel negen van de elf coasters kunnen doen (auto Bergbahn niet meegerekend). Enkel de boomerang en een kiddie waren gesloten, dus niks bijzonders gemist gelukkig.
Marvin Vandaag de 4 achtbanen van Chessington World of Adventures gedaan! Dragon's Fury, Vampire, Rattlesnake en Scorpion Express staan nieuw op mijn lijst! 😎
Jules Joell Voor mij dus hetzelfde. Maar mede mijn 200ste achtbaan gedaan namelijk Vampire. Ik vind iedere stap van 100 altijd de leukste. Had je bewust voor Vampire gekozen of kwam dat toevallig zo uit?
Joell Jules ik wist pas geleden dat in Chessington mijn 200ste ging vallen, dus heb ik maar gekozen voor Vampire omdat die achtbaan mij een leuke 200 leek.
ArcovandenBroek Oakwood weer terug, 2 nieuwe banen erbij. En nu kom ik er pas echt terug als ze een B&M hebben gebouwd. 🙂
Guy Speed - No Limits💨, Megaphobia (800e)😱, Creepy Crawler🕷, Crocodile Coaster🐊 en Treetops🌳 waren de 5 nieuwe achtbanen in Oakwood vandaag.
Cerveza Net als de andere UK gangers zijn de banen in Chessington en Oakwood ook nieuwe voor mij. Maar vandaag in Thorpe Park weer een nieuw mijlpaaltje. Met een ritje op Stealth is nummer 400 is binnen💪
luckyrik28 In Chessington 392: Dragons Fury 393: Vampire 394: Scorpion Express 395: Rattlesnake In Oakwood 396: Speed No Limits 397: Megafobia 398: Creepy Crawler 399: Croco Coaster 400 Treetops Coaster In Thorpe 401: Saw The Ride 402: Colossus 403: Nemesis Inferno 404: Walking Dead The Ride 405: Stealth 406: Flying Fish 407: The Swarm.