Met m'n trip richting Zweden dus 2 parken alvast bezocht;
Donderdag langs Heide Park gegaan;
Colossos was echt een beest, heerlijke rit en eigenlijk is het enige jammer de helix tegen het einde, want die doet echt niks. Via Single Rider niet echt keuze gehad qua seating, maar mn eerste rit was op de tweede rij en de rest redelijk achterin (zeker mn laatste ritje, die was in het achterste karretje). Geweldige airtime en dat was sowieso m'n hoogtepunt van het park.
Flug der Damonen was ook een gave baan, verder achterin zitten deed de baan in m'n 2de ritje wel wat goed. Maar sowieso een toffe ervaring om eens een wing coaster te doen. Ben heel benieuwd hoe Fenix hier tegenover staat.
Krake was een gimmick. De baan stelt echt niks voor naast de drop van 47(?) meter. Maar ook hier, wel tof om eens een dive gedaan te hebben.
Verder de bobbahn (nogal shakey, vond de bob van de Efteling ook beter dan deze Mack model) gedaan, Limit als een lekker rammelige SLC met oude treintjes en restraints (het is dat het een walk-on was...), Desert Race wat toch een lichte tegenvaller was vergeleken met een Taron (de launch was wel lekker, maar voor de rest niet al te smooth) en schaamteloos de kiddie coaster gedaan.
Helaas geen bingo, want de Big Loop was dicht vanwege problemen met de treintjes.
Dag erna in Hansa Park alleen maar Flucht Von Novgorod gedaan. Zoals ik ook in het alleen-parken-bezoeken topic aangaf sloeg ik daarna compleet dicht. Het was overigens wel een heel toffe baan en ben blij dat ik erin ben gegaan voordat het allemaal te veel werd. Zeker bij de afsplitsing van rij 1, 2 of single rider had ik niet echt de kans meer om er van af te zien, want ik kon meteen doorlopen en in het karretje wat in het station stond instappen. Ergens voelt het wel smerig, zo 15 minuten aan wachtrij te kunnen skippen 😅
Maar goed, een gave ervaring, leuke theming en het even blijven hangen op de vertical lift voor de show had ik niet verwacht. Maar ik was wel erg nerveus voor die lift. Ben sowieso niet te goed met lifthills en dan verticaal daar hangen...
Hansa ga ik dus zeker in de toekomst nog eens naar toe, en dan niet zo overloaded als dat op vrijdag was 😃