Aurelius Ik ben er over drie weken! Tips? ๐
Wij lieten ons door een extreem lange rij voor de gasten service (en ondertussen oplopende rijen in het park) verleiden tot de aanschaf van een voorsteekpas (ik voel me nog steeds een beetje vies) maar let goed op of dat ook erg nodig is. We hebben er zeker profijt van gehad overdag maar in de avond bleven lange wachttijden gecommuniceerd worden terwijl die in de praktijk vaak de helft of zelfs minder waren dan wat aangegeven stond.
Zorg ook zeker dat je eerst de achtbanen gaat doen die hoog op je verlanglijstje staan. Wij hebben namelijk maar een ritje Superman kunnen doen omdat die aan het einde van de middag in storing ging en de rest van de dag dicht bleef. Ook Stunt Fall lag er een paar keer uit die dag.
En mocht je van Halloween houden let er dan goed op dat de scare zone die ze hebben in de Old West Territory en het Gotham deel van de DC Super Heroes World er maar een uurtje is. Daarna verdwijnen alle scare actors weer uit het park en vind je ze alleen nog in de spookhuizen.
En als laatste tip, denk niet dat de Splash Battle wel mee valt. Gaan zwemmen met je kleren aan heeft hetzelfde effect als in dat ding gaan zitten. Ook als er geen bezoekers in de andere bootjes zitten ๐