Ik heb de afgelopen dagen weer een paar credits er bij:

Drakenbaan - Oud Valkenveen
Drachen-Achterbahn - Tier- und Freitzeitpark Thüle
Schmetterling - Tier- und Freitzeitpark Thüle
Holzwurmachterbahn - Jaderpark
Achterbahn - Nordsee Spielstadt Wangerland

Morgen komen er nog een aantal credits bij en hoop ik eindelijk door de magische 500 grens te gaan.

• Tonnie heeft hierop gereageerd.
  • John vindt dit leuk.

Tonnie Uhu ik weet het 🤣 en maar 1 ButterFly 😂 . Maar we hadden zo iets van laten we eens wat kleine parkjes mee pakken op weg naar Hamburg/Hansa-/Heide Park

Goed begin van de USA-trip, meteen de baantjes in Luna Park Coney Island en de kiddie in Deno's Wonder Wheel amusement park kunnen doen

Cyclone weer zo'n lekker klassiek ragbaantje!

Afgelopen dinsdag naar Erse park in Uetze bij Hannover geweest. Een park vol met Heege-attractie’s en 2 achtbanen. Een simpele zierer familiebaan, maar dochter van 7 vind het nog steeds leuk 😃 daarnaast nog een heege butterfly die ze geweldig vind!
    Voor dochter staat de teller inmiddels alweer op 38 achtbanen en 10 bingo’s.
    Ikzelf zit op 177 achtbanen en 28 bingo’s. Even goed bijhouden, in oktober ga ik mee met de UK-trip. Maar denk niet dat ik de 200 al ga halen dan.
    Komende week gaan we nog naar Karl’s erlebnisdorf en Majaland (die zie ik alleen bij de coasterbingo niet terugkomen). Op de terugweg vanaf Berlijn bezoeken we fort fun nog, maar die banen heb ik allemaal al 🙂

Alle banen in Six Flags Great Adventure kunnen doen. Kingda Ka front is absurd, hoogte heb je niet in de gaten.
    Maar El Toro is de beste baan van het park, wat een dijk van een baan!!

Op naar de volgende: Six Flags America

De achtbanen van schloss dankern en drouwenerzand, vooral die van dankern is leuk

En vandaag in Six flags America de banen kunnen doen. Batwing was de ochtend in storing, maar ging gelukkig op het juiste moment open. Wat een toffe baan!!

Morgen een pittige dag, op naar Kings Dominion.

Karacho! 6/10. Prima baantje voor het park. Maar Gerstlauer he? Niet zo soepel als Fury en stiekem iets te veel vage elementen en vage lay out.

De verwachting van een pittige dag in Kings Dominion bleek niet te kloppen, in een rustig park hebben we de grote mensen bingo gehaald.
    Back Lot was de hele dag dicht en werdt continu getest, maar bleek volgens de medewerkers niet meer open te gaan. Tegen alle verwachtingen in ging de baan een kwartiertje voor sluiting van het park toch nog open. Welk park doet dat nou, we hebben gerend als een malle en hebben hem kunnen doen, top dag!!
    En wat is Intimidator305 een beest zeg!!

Nu had ik hem zelf al wel eens eerder gedaan, maar toch is het een credit waar ik wel een beetje trots op ben.
    Zaterdag heeft onze dochter in Julianatoren weer een nieuwe achtbaan gedaan: Jul's Rollerskater.

Vandaag 2 banen gedaan in Majaland. De rollercoaster Wikingów is dezelfde als in Plopsa Coevorden en had ik daar al gedaan. Niet heel spectaculair. De houten achtbaan Wilkotak was erg leuk! Heb Heidi in Plopsa de panne nog niet gedaan, dus deze was helemaal nieuw voor mij 🙂 leuke baan met een aantal toffe bochten en een leuke eerste drop. Prima baan ook voor wat jongere kinderen. Niet super hoog, goed te doen! Ik heb het park inmiddels toegevoegd aan de coasterbingo, maar dat moet dan eerst nog goedgekeurd worden volgens mij.

• John vindt dit leuk.

Vandaag 2 nieuwe achtbanen gedaan in Plopsa Coo. Vicky The Ride & Halvar, leuke soepele baantjes! 😃 Ook meteen een bingo binnen. 😉

Bingo in Busch Gardens Williamsburg met een mijlpaaltje. In januari met Expedition Everest, mijn 200ste baan. En nu een half jaar later mijn 300ste baan in Busch Gardens Williamsburg!!

Zo het tripje is de afgelopen week verder gegaan:

Die eiserne Schlange - Magic Park Verden
      Chura Racer - Serengeti Park
      Kuddel der Hai - Hamburg Dom
      Crazy Mouse - Hamburg Dom

#500 Rock 'n Rollercoaster - Hamburg Dom

Kleine Zar - Hansa Park
      Butterfly - Erse Park Uetze
      Familienachterbahn - Erse Park Uetze
      Achterbahn - Rastiland
      Holta Di Polta - Rastiland
      Potts Blitz - Potts Park
      Sabelsaurus - Potts Park
      Turbo-Drachen - Potts Park (wat een vaag maar grappig ding)
      Flying Tiger - Zoo Safaripark Stukenbrock
      Marienkaferbahn - Zoo Safaripark Stukenbrock
      Panky's Adventure - Speelparadijs Pannenkoekenhuis Voorst

Zo en nu weer even klaar met het credit hoeren 🤣

• John vindt dit leuk.

En ook weer alle banen in Carowinds gehaald, met een geweldige laatste nachtrit op Fury325.

Met elf nieuwe coasters dit weekend toch een grappige achtbaanmijlpaal binnen: 666! 😃

Alle achtbanen kunnen doen in Universal Studios Florida, ZooTampa en Legoland Florida en volgens Coaster-Count vier van de zes banen in Islands of Adventure, maar eerlijk is eerlijk, die Dr. Seuss-dingen vind ik Coaster-Count onwaardig en Pteradon Flyers wilde ik geen kind voor lenen.

En vandaag in Dollywood een ERT op Lightning Rod!!