Ik heb nog een hoop nieuwe credits bij te werken hier.
Na de beruchte Uk trip heb ik in 2024 nog de Cranger Weihnachtszauber bezocht waar ik niet alleen maar gluhwein dronk maar ook een credit voor mij stond
- Mexico City - Gusik-Meess
En dan werd het 2025 en ging ik met een groepsreis mee naar China voor de disney en universal parken. Van 17 Maart tot en met 30 Maart
We begonnen in Ocean Park waar alleen de B&M open was. Beetje vergane glorie park wat ook op de B&M was aan te merken. Beetje ruwe achtbaan geworden. Maar de skilift ernaar toe en de ligging maken het wel weer goed +ze hebben panda's.
- Hair Raiser - Ocean Park
Dag erna was het tijd voor 2 dagen Hong Kong Disneyland wat mij veel Anaheim vibes gaf. Leuk park, lekker knus met een goede alternatief voor big thunder mountain.
Hong Kong Disneyland:
- Hyperspace Mountain
- Big Grizzly Mountain Runaway Mine Cars
- RC
- Wandering Oaken’s Sliding Sleighs
Daarna nog wat sightseeing en vlogen we naar Shanghai voor hun Disneyland voor 2 dagen.
Helaas kon mijn maag het eten op dag 2 niet aan en moest dag 2 hele dag op de kamer blijven.
Waardoor ik ook niet naar Happy Valley ben meegegaan.
Maar dag 1 van Shangai was top met leuke attracties zoals Zootopia en hun pirates en Tron is ook leuk.
Shanghai Disneyland:
- Tron Lightcycle Power Run
- Seven Dwarfs Mine Train
Daarna gingen we met de trein naar Beijing om af te sluiten in de hoofdstad met hun Universal park. En ook nog Happy Valley Beijing meegepakr.
Universal Studios Beijing:
- Flight of the Hippogriff
1039, Decepticoaster
- Jurassic Flyers
- Loop-Dee-Doop-Dee
Happy Valley Beijing:
- Family Inverted Coaster
- Flight of the Himalayan Eagle Music Roller Coaster
- Jungle Racing
- Shuǐ Jīng Shén Yì
En toen waren we weer terug in nederland en was het al snel tijd voor de twee nieuwe single rail coasters in Walibi met de meet up van hier lekker meegeweest.
Walibi Holland:
- Yoy Chill
1047 Yoy Thrill
En dan mijn laatste tripje in Mei met @wouterh @Andre en @MyronF naar Polen om daar ons geluk te zoeken in mooie achtbanen. Helaas was Legendia heel het weekend gesloten door het slechte weer. Maar Energylandia maakte het wel weer goed. Dan hier de chronologische volgorde met als er geen getal voor staat een alpine coaster.
Hill Szczęśliwicka:
Majaland Warsaw:
1048: Rollercoaster Wikingów
Mandoria:
- Mroczny Dwór
- Aquila
- Carrara
1052 Merkant
Góra Kamieńsk:
Park Kolejowy:
- Dragon
Energylandia:
- Hyperion
1055, Energus
- Frutti Loop Coaster
- Happy Loops
- Zadra
- Draken
- Frida
- Abyssus
- Light Explorers
- Honey Harbour
- Choco Chip Creek
- Formula
- Dragon Roller Coaster
- Mars
- Circus Coaster
(kort uitstapje naar Zatorland
- Boomerang
- Viking Roller Coaster
- Mayan Roller Coaster
- Speed
Zatorland:
- RobalCoaster
- Dinocoaster
Park Miniatur Świat Marzeń:
- Egipt Spinning Coaster
Kermisje in Krakow:
- Euromir.
Dat was hem voor nu weer bijgewerkt. Volgende trip is voor mij anderhalve week in begin Juli naar Zuid Frankrijk waar hoogstwaarschijnnlijk mijn 1100e gehaald word.