Nou vrij origineel maar ook ik was afgelopen week in Spanje 😂
Dinsdag voor het eerst in Port Avontura geweest en gelijk de Bingo gehaald die dag. Wat een prachtig park! En de 160 aangetikt met Stampida🟥 Met fast passes hebben we de meeste ritjes gemaakt op Shambala wat toch wel een heerlijke baantje was! Uncharted hebben we 2x gedaan waarbij we de 2de keer voor de Single riders rij zijn gegaan. Beide ritten waren voor mij voor in en wat een tof nieuwe type heeft Intamin hier neer gezet! Zoiets zou ik heel graag in Nederland willen zien verschijnen want ik denk dat dit in meerdere parken goed zou staan!
Woensdag waren we in Ferrariland en daar heb ik in een ander topic me mening al over geuit. Ik was blij dat ik bij redforce met de fastpass vrijwel meteen er in kon, want echt langer wachten vond ik het niet waard... Dit is toch wel de slechtste/meer oncomfortabele Intamin die ik ooit heb gedaan, met de meest belachelijk geprijsde merch ooit. En dat een SBF Visa, met treinen die al rammelen bij het instappen, dan ook nog eens de beste baan van het park is, dan doe je toch wat verkeerd. Ah fijn, credits binnen.
Na een dagje rijden waren we vrijdag in Parque Warner waar we onze volgende nieuwe credit konden afstrepen, hier waren we eerder namelijk al geweest dus enkel Gotham City Escape was hier nieuw. Wat een idiote baan is dit, in volledig positieve zin. Eerste rit Backrow waarbij ik op de tophat na de rem Vinnen uit mijn stoel omhoog kwam tot we beneden waren en meermaals daadwerkelijk bizar ver uit me stoel kwam. We hadden fotobandjes dus ik heb de video's die bevestigen dat dit echt geen verbeelding was. 😂
Waar we zelf ook wel om moesten lachen was dat het verhaal in basis eigenlijk gewoon Symbolica is maar dan met Batman. Je word uitgenodigd in de Vila van Bruce Wayne voor een tour en de Joker heeft een veel leuker idee...😉
Op zaterdag hebben we de laatste bingo gescoord en dat was er 1 die we eigenlijk al veel eerder hadden moeten hebben, in 2022 waren we namelijk al eens in Parque de attractiones voor een weekendje Madrid maar toen was net dat weekend dat wij er waren Tornado on aangekondigd gesloten...😐 Het weekend er voor was die toen wel open dus dat was ontzettend zuur.
Het park was redelijk druk maar door meteen richting Tornado te lopen hebben we meteen een ritje kunnen doen. Wij waren zelfs de laatste van de 24 waren waar de ride crew op aan het wachten was voordat ze überhaupt mensen lieten instappen. Blijft een vreemd beleid in dit park vind ik maar het mocht de pret niet drukken. Bingo nr. 4 was binnen!
Met Tornado staat mijn persoonlijke teller inmiddels op 165 en kijk ik terug op een erg geslaagde trip!