Hoi medeforummers

9 oktober is het zo ver, dan begint Halloween weer in Toverland en ik heb zo'n fear pass gekocht met diner, maar wat is nou een goeie volgorde om te beginnen met de huizen?

Wij hebben het diner gepland om 17:00 en zijn klaar om 18:20 maar wat is nou de strategie om echt te genieten van het gehele event?

Het is misschien een beetje een open deur, maar ik zou 's middags de 'huizen' doen die dan al open zijn. Vorig jaar waren dat Fear the Woods en Maison de la Magie. Hoewel de laatste toen wij er waren alweer gesloten was.
En wij liepen toevallig net in Avalon rond toen de wachtrij van The Witches Forest geopend werd. Nadeel was wel dat het nog niet helemaal donker was.

Probeer inderdaad de dingen die buiten zijn (witches forest en 20 years of fear) te doen als het helemaal donker is. Ik denk dat de wachtrijen vanwege de tijdsloten beperkt zullen blijven dus probeer tussendoor ook zeker alle scarezones te zien, want die zijn ook zeker de moeite waard. Met een beetje tempo kun je alles wel in 1 avond zien (mits de wachtrijen kort zijn).

5 dagen later

Ik ben zo'n iemand die altijd graag van mild naar extreem gaat qua huizen. En gezien de huizen nu aanbieden dat je bijna niet hoeft te wachten verwacht ik dat je ze in de avond makkelijk kunt doen. Ik zou zelf beginnen met 20yof omdat deze buiten is en je de acteurs vaker nog ziet staan. Daarna Dollhouse niet zo erg lang maar wel wat enger. Daarna Fear the woods. Dan Witches Forest en als laatst de naar mijn mening de topper van het evenement Maison de la Magie.