Nevz Geen idee wat deze Intamin gekost heeft, maar het baanverloop is echt bar slecht. Hier hadden ze zoveel meer uit kunnen halen.
Eerlijk gezegd beetwijfel ik dat. De ruimte is veel kleiner dan dat deze lijkt op de video's en vooral het 2e deel van de baan is eigenlijk best pittig. Ik vind het persoonlijk al knap dat ze het voor elkaar hebben gekregen om de baan niet steeds in hetzelfde rondje te laten rijden binnen het gebouw.
Het enige element waar wat mij betreft wat meer pit in had mogen zitten, was de eerste naar buiten gebankte bocht.
Niek De trein gaat vanuit het station allereerst al een behoorlijk eind naar beneden, dat lijkt toch echt wel een meter of 3/4 diep te zijn, om vanaf daar al met behoorlijke snelheid de LSM track op te rollen.
Klopt. Er zit wel versnelling in de lift, maar de lift is eigenlijk wat te kort om er écht veel uit te halen. Wel levert dit systeem aardig wat airtime op wanneer je boven aan komt, vooral front. Backseat heb je overigens een goed airtime moment net na de midbrake.