Daar sta je dan, vol excitement om een bijzondere experience tegemoet te gaan !
De typische zenuwachtigheid wanneer ik iets nieuws ga ontdekken borrelt op, ik wil binnen...
Vanaf het moment dat je binnenkomt, waan je je in een andere wereld. Valiezen op een rolband, mysterieuze geluiden, sfeerverlichting...en dit allemaal in een gang met al een kleine inkijk op wat zal komen. Ik zeg tegen mezelf " Niek, wacht met te kijken ! Eerst inchecken ! "
De lobby oogt klein, maar zeer sfeervol. De quirky lampen, rode fauteuill, een trolley met gazetjes, ...
Bij de ingang van "gate B" zie ik FLY plots voorbij vliegen ! Een plots besef en reminder we in een "different world" zijn, want ja ja : we maken volgens onze briefing tijdens de check-in deel uit van de "explorers society" ! We krijgen een prachtige bundel overhandigd met onze boardingpassen waarmee we rookburgh kunnen betreden zonder wachten, passen voor het park, de voorsteekpassen van fly, kaartjes met fotoΒ΄s op...het zit hem in de details, and iΒ΄m loving it π
Tijd om op ontdekking te gaan !
"Wow", "zie dat af" wisselen zich af met stiltes van genot. Want dit is voor mij toch genieten : de details tot en met, de geluiden, de effecten...alles klopt ! Immersive zoals men zegt. Zo ook de cabins. Zoals geweten klein, maar desondanks is het zeer gezellig vertoeven na een drukke dag. Een zekere "cosyness" wat ik ideaal vond voor 1 nacht, zeker gezien het totaalpakket. Ik kan momenteel wel wennen aan mijn 1 nacht durende aeronauten bestaan π
Maar deze aeronaut, die kan wel eens zin hebben in een lekker drankje Γ©n some good food !
Een supergezellige bar en aangezien het feit het een adult gericht hotel is Γ©n je er enkel mag zijn wanneer je er overnacht, wordt het er nooit druk. Kaarsjes aan de muur, op tafel...een lekker drankje : happy Niek ! Voor diegene die zin hebben te darten of biljarten, ook dat kan als aeronaut !
Het avondeten dat is inbegrepen vond ik , naar pretparknormen, zeer lekker. Wel valt op je geen wijn kan bestellen, aangezien dit niet "past in het thema". Misschien iets wat men later wel zal toevoegen denk ik. Maar het biertje smaakte evengoed !
En dan komt het, de welbekende "hamer op de kop" van vermoeidheid. Bedtime !
HΓ©t moment om het hotel "by night" te ontdekken.
En wat is dat genieten ! Weeral besef ik dat ik iets bijzonder meemaak. Want geef toe : dit is als een pretparkfan zijnde de ultieme droom om te mogen meemaken. Go and experience it !